دوربین مداربسته 16 مگاپیکسلی پانورامیک PTZ هایک ویژن

دوربین مداربسته 16 مگاپیکسلی پانورامیک PTZ هایک ویژن

شنبه 1395.06.20

سری دوربینهای PanoVu شرکت Hikvision با دو مدل DS-2DP1636Z-D و DS-2DP0818Z-D بزودی وارد بازار خواهند شد. این دوربینهای مداربسته دارای قابلیت ضبط تصاویر پانورامیک و همینطور قابلیت زوم مجزا همانند دوربین مداربسته PTZ هستند. در دوربین مداربسته DS-2DP1636Z-D از 8 سنسور ضبط تصاویر پانورامیک در اطراف بدنه استفاده شده است که می توانند تصویر پانورامیک 360 درجه ارائه دهد. ضمن اینکه از قابلیت دوربین مداربسته PTZ فوق سریع برای ارائه جزئیات بیشتر و دقیقتر از صحنه پانورامیک بهره می برد.

دوربین مداربسته پانورامیک Hikvision DS-2DP1636Z-D

سری جدید دوربین مدار بسته هایک ویژن قادر است از جدیدترین تحلیلگر ویدئویی پیشرفته تعبیه شده دورنش در کنار الگوریتم ردیابی اهداف چندگانه برای نظارت بر روی چند بخش صحنه بصورت مجزا بهره فوق العاده ای ببرد. دوربینهای مداربسته PanoVu طیف وسیعتری از قابلیتهای هوشمند را پشتیبانی می نماید که شامل تشخیص ورود، تشخیص عبور از خط، تشخیص خروج از محوطه و تشخیص ورود به محوطه بصورت مجزا خواهند بود.

همچنین سنسورهای پانورامیک می توانند با تشخیص خطر و انتشار سیگنال هشدار به دوربین مداربسته PTZ داخلی، موجب فعالسازی ردیابی هوشمند و خودکار شوند و به افزایش نظارت محیطی و بهبود امنیت کمک کنند.

هر دو مدل دوربین دارای زوم اپتیکال 36X و زوم اپتیکال 16X می باشند. در هر دو مدل از منبع تامین انرژی الکتریکی 36VDC استفاده شده است و دارای استاندارد IP66 می باشند. در این سری از دوربینهای مداربسته از سنسور CMOS استفاده شده تا توانایی کار در نور فوق العاده کم را تقویت نمایند. زاویه دید افقی در مدل 16 مگاپیکسلی 360 درجه و در مدل 8 مگاپیکسلی 180 درجه خواهد بود. ضمن اینکه زاویه دید عمودی در هر دو مدل 80 درجه است که در مقایسه با رقبا این میزان بسیار مناسب است.

نکته قابل توجه این است که هر دو مدل با رزولوشن کامل می توانند با سرعت 30 فریم درثانیه به ضبط تصاویر بپردازند.

در این سری از دوربینهای مدار بسته هایک ویژن کدکهای تصویری H.264 و MPEG4 فشرده سازی تصاویر را بر عهده خواهند داشت.

قابلیت تشخیص اشیاء متعدد در صحنه باعث می شود که دوربین مداربسته براحتی در کمتر از یک ثانیه بر روی شیئ مورد نظر زوم خودکار و فکوس خودکار داشته باشد و براحتی آنرا دنبال نماید و سنسورهای پانورامیک نیز به ضبط محیط پیرامونی مشغول باشند. این دوربین مداربسته قادر است در هر لحظه تا حداکثر 60 هدف متحرک را شناسایی و زیر نظر بگیرد.

تقریبا دیگر قابلیتی نیست که در این دوربین مشاهده نکنیم. علاوه بر قابلیتهای خودکار هوشمند از تکنیکهای HLC، True WDR، مه زدایی(Defog3D DNR، EIS و در کل تصویربرداری هوشمند نیز بر خوردار است.

از مهمترین ویژگی های این سری دوربین مدار بسته می توان به پشتیبانی از ONVIF، CGI و PSIA اشاره نمود که باعث می شود شما در انتخاب یا استفاده از دستگاه VMS بتوانید آزادانه عمل نمایید. یعنی بدون کوچکترین ناسازگاری بر روی هر دستگاه VMS غیر از برند Hikvision براحتی می توانید از دوربینهای مداربسته پانورامیک PTZ سری PanoVu استفاده نمایید.

نکته خیلی جالبی که بسیار جلب توجه می نماید این است که در این سری دوربین مداربسته هایک ویژن امکان استفاده از کابل فیبری یا همان فیبرهای نوری وجود خواهد داشت و براحتی می توان آن را جایگزین کابل RJ-45 نمود(هنوز اطلاعات بیشتری در دسترس وجود ندارد).

باید کمی منتظر باشیم تا این سری وارد بازار شده و از نزدیک هم قابلیتهای این سری جدید دوربین مداربسته هایک ویژن را مورد بررسی قرار دهیم.

با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری دهید!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.


کاربران سایت دوربین مداربسته
saeid

بسیار عالی بود.لطفا در صورت وارد کردن این محصول حتما با بنده تماس بگیرید .

22:58 1396.01.15