پشتیبانی از هارد دیسکهای 10 ترابایتی جدید شرکت Seagate در ASUSTOR NVR

پشتیبانی از هارد دیسکهای 10 ترابایتی جدید شرکت Seagate در ASUSTOR NVR

يکشنبه 1395.05.24

شرکت Asustor اعلام کرد از هارد دیسکهای جدید 10 ترابایتی شرکت Seagate پشتیبانی خواهد کرد. 

در اعلامیه ای که شرکت Asustor در بخش خبری خود منتشر کرد بیان شده است که از این پس تمام دستگاههای NAS(حافظه ذخیره ساز تحت شبکه) این شرکت با هارد دیسکهای IronWolf 10 TB شرکت سیگیت سازگاری خواهند داشت.

شرکت ASUSTOR که از توابع تخصصی شرکت Asus در ضمینه تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه و سیستمهای نظارت تصویری بحساب می آید اعلام کرده است که پس از اقدامات و بررسیهای مختلف، تمامی دستگاههای NAS این شرکت با هارد دیسکهای جدید شرکت Seagate سازگاری خواهند داشت. هارد دیسکهای اعلام شده شامل IronWolf با ظرفیت 10 ترابایت و Enterprise NAS با 6 ترابایت و Enterprise Capacity با 10 ترابایت ظرفیت خواهند بود. درواقع با این خبر به کاربران حرفه ای توصیه کرده تا از هارد دیسکهای نامبرده برای استفاده در دستگاههای ذخیره سازی ASUSTOR NAS بهره ببرند.

هارددیسک 10 ترابایتی سیگیت

به گفته Quote Lin مدیر تحقیق و توسعه شرکت ASUSTOR:

کار مداوم و تمام وقت (7/24) دستگاههای NAS نیاز به همراهی با آخرین تکنولوژی هارد دیسکها دارد تا بتواند به کارایی خوب و حفاظت داده ها در محیطهای سازمانی بینجامد. ما مفتخریم که با شرکت Seagate در این همکاری شرکت داریم و با تکمیل سازگاریها برای هارد دیسکهای ظرفیت بالای جدید این شرکت به کاربران گزینه های بهتری ارائه می دهیم و فضای ابری بهتر و بیشتری در اختیارشان خواهیم گذاشت.

 

کاربرانی که از دستگاههای 8 کانال شرکت Asustor استفاده می کنند می توانند از هارد دیسکهای 6 ترابایتی با نام سری Enterprise NAS و هارد دیسکهای 10 ترابایتی از شرکت Seagate استفاده کنند.

در روی سایت شرکت ASUSTOR نیز صفحه ای وجود دارد تا بتوانید براحتی هماهنگی و سازگاری هارد دیسکها و دستگاههای این شرکت را بررسی نمایید که در زیر تصویر این صفحه را مشاهده می نمایید:

جدول سازگاری هارددیسک دوربین مداربسته

 

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.