دوربین مداربسته 20 مگاپیکسلی Dome شرکت Arecont، پرچمدار سری G5 وارد بازار شد.

دوربین مداربسته 20 مگاپیکسلی Dome شرکت Arecont، پرچمدار سری G5 وارد بازار شد.

يکشنبه 1395.05.24

شرکت Arecont Vision دوربینهای مداربسته سری G5 را وارد بازارها کرد. این سری که بروزترین نسل (نسل پنجم) دوربینهای مداربسته Dome چند سنسوره این شرکت هستند میدان دیدی 180 درجه ای را تحت پوشش قرار می دهند.

این دوربینها دارای 4 لنز P-iris با قابلیت زوم از راه دور هستند و در قالب یک دوربین مداربسته Dome می تواند در رستورانها، شرکتها، فروشگاهها و... مورد استفاده قرار گیرند.

با دوربین مداربسته سری G5 تجربه دید پانورامیک 180 درجه خواهید داشت و ضبط تصاویر نیز با نرخ فریم دوبرابر نسبت به مدلهای قبلی در اختیار شماست. قابلیت فکوس خودکار داخلی نیز در هر سه نسخه 5، 12 و 20 مگاپیکسلی سری G5 فعال است.

برای برطرف کردن نیاز کاربران در این سری قابلیت مشاهده تصویر هر یک از 4 سنسور بصورت جدا وجود دارد و حتی می توانید در لحظه تصویر به هم پیوسته ای از یک سنسور به سنسور بعدی داشته باشید.

مزیت جالب دیگر این است که کاربر می تواند برای هر سنسور بصورت جداگانه میزان Exposure مورد نظر را با توجه به شرایط نور تعیین نماید و تصویری بهتر را در شرایط نوری متفاوت داشته باشد.

دوربین مداربسته دام Arecont

رزولوشن:

در مدل 5 مگاپیکسلی با نام AV5585PM از 4 سنسور 1.2 مگاپیکسلی استفاده شده است و استفاده از تکنولوژی STELLAR نیز بصورت اختصاصی رزولوشن 5 مگاپیکسل را در تصاویر تضمین می کند.

در مدلهای 12 مگاپیکسلی با نامهای AV12585PM و AV12586PM از 4 سنسور 3 مگاپیکسلی استفاده شده است.

در مدل 20 مگاپیکسلی هم با نام AV20585PM از 4 سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

دوربینهای مداربسته سری 5 شرکت Arecont از سنسور تصویربرداری CMOS بهره می برند.

سرعت ضبط فریمها در مدل 5 مگاپیکسلی در حداکثر رزولوشن با 12 فریم و در مدلهای 12 مگاپیکسلی 10 فریم و در مدل 20 مگاپیکسلی هم 7 فریم در ثانیه است.

طراحی

دوربین مداربسته SurroundVideo G5 با کار در محیطهایی با آب و هوای بد مشکلی ندارد. استاندارد IP66 و IK10 در این دوربینهای مداربسته این موضوع را تصدیق می نماید. این دوربینهای مداربسته قادرند بدون اینکه آسیبی ببینند در برابر نیرویی معادل 55 کیلوگرم مقاومت نمایند(با توجه به IK10).

استفاده آسان

بدلیل دارابودن قابلیت تنظیم فکوس بصورت ریموت، کاربر به محض نصب دوربین مداربسته قادر خواهد بود فکوس سنسورها را آنطور که می خواهد بصورت مجزا در هر یک از لنزها تنظیم نماید. همچنین بدلیل کاهش تعداد دوربینهای مورد نیاز در محوطه و مدیریت متمرکز عملا نظارت بهتری بوجود خواهد آمد.

چالش شرایط نوری

با استفاده از فیلتر مکانیکی حذف نور IR روز/شب، می توانید تصاویر باکیفیتی در روز داشته باشید. برای شرایطی که با چالش نوری روبرو هستید مدل STELLAR که همان مدل 5 مگاپیکسلی است قادر خواهد بود در شرایطی با نور بسیار کم، بصورت حرفه ای تصاویر مناسبی ارائه دهد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.