دوربین مداربسته پاناسونیک i-PRO Extreme با زوم 40X

دوربین مداربسته پاناسونیک i-PRO Extreme با زوم 40X

چهارشنبه 1396.02.06

سری دوربین های مداربسته حرفه ای i-PRO Extreme X بفرم PTZ و با تحلیلگر ویدئویی سازگار با حمل و نقل شهری با دو عضو جدید بروز شدند. دوربین های مداربسته PTZ پاناسونیک با نام های WV-X6531N و WV-X6511N با بهبود لنز و سنسور تصویربرداری جدید و پشتیبانی از فرمتهای ویدئویی H.264 و H.265 از تصاویر باکیفیتی برخوردار خواهند بود. بگفته پاناسونیک با کدک تصویری H.265 در صحنه های شلوغ تا 70 درصد و در صحنه های ساکن تا 90 درصد در فضای ذخیره سازی و پهنای باند مصرفی صرفه جویی به عمل می آید.

دوربین های مداربسته جدید پاناسونیک همانطور که پیشتر در سی سی تی وی آنلاین گفتیم قادرند در نور کم تا 0.015 لوکس کارایی بالا داشته باشند. توانایی ضبط تصاویر با گردش 360 درجه پیوسته افقی و بهره گیری از زوم اپتیکال 40X در این دوربین مداربسته PTZ در کنار سنسور ژیروسکوپ (سنجش زاویه( منجر به خلق قابلیتی جدید شده است. قابلیتی تحت عنوان IZS یا تثبیت زوم هوشمند (Inteligent Zoom Stablization)  که می تواند تصویر برداری با زوم بالا را در محیطهایی مثل پلها و محلهای پر رفت و آمد را بسیار باکیفیت تر کند.

تحلیلگر ویدئویی بکار رفته در این سری دوربین مداربسته، حرفه ای تر از قبل و اختصاصا برای محیطهای امنیتی و ترافیکی بهینه شده است تا نتایج را سریعتر تحلیل نماید. سنسور داخلی سنجش Gyro می تواند با خنثی سازی لرزش فیزیکی محیط، مشکل رایج دوربین های مداربسته PTZ رایج را در زوم بالای 40X در محیط پلها و جاده های شلوغ به حداقل برساند.

دوربین مداربسته پاناسونیک می تواند محیطی تا شعاع 1 مایل یا 1600 متر را پوشش دهد. بعلاوه پوشش حباب شیشه ای این دوربین مداربسته با تکنولوژی ClearSight از باقی ماندن اثرات آب و غبار هوا روی دوربین مداربسته و تاثیر آن روی تصویر دوربین جلوگیری نماید.

حباب شیشه ای دوربین مداربسته دام

تحلیلگر ویدئویی دوربین مداربسته جدید پاناسونیک با تشخیص شرایط مشکوک محیطی در اتوبان، با اعلام هشدار به سیستم مدیریت ترافیک، سرعت عمل تصمیم گیران شهری را بالاتر می برد. مثلا تحلیلگر ویدئویی با تشخیص حرکت خودروها خلاف جهت مسیر اتوبانها بسرعت به سیستم مدیریت راهها هشدار خواهد داد.

تحلیلگر ویدئویی دوربین مداربسته پاناسونیک

دوربین مداربسته پاناسونیک WV-X6531N دارای رزولوشن 1080P فول HD و دوربین مداربسته پاناسونیک WV-X6511N با رزولوشن HD 720P می توانند با سرعت 60 فریم در ثانیه و زوم اپتیکال 40X به ضبط تصاویر بپردازند.

قابلیت برجسته دیگر این سری دوربین مداربسته پاناسونیک به WDR با قدرت بالا بر می گردد. توان WDR دوربین مداربسته پاناسونیک تا 144dB در کنار تکنیکهایی مثل نمایش شب/روز می تواند کارکرد دوربین مداربسته را در نور کم بسیار افزایش دهد. مثلا در حالت دید شب یا Night Vision می تواند در شدت نور 0.0007 تا 0.011 لوکس امکان تصویربرداری میسر شده باشد.

سیستم چرخش دوربین مداربسته سری جدید بدلیل برخورداری از کنترلر دنده ای و گیربکسی به ادعای شرکت پاناسونیک عمری بیشتر از 3 برابر موتور دوربین های مداربسته PTZ (چرخشی) رایج خواهد بود.

در آخر هم باید به استاندارد IP66 و IK10 اشاره کنیم که قاعدتا برای دوربین مداربسته برای محیطهای شهری قابلیتی عادی و حداقلی به حساب می آید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.