دوربین مداربسته PTZ جدید شرکت Panasonic : عضو جدید خانواده AeroPTZ

دوربین مداربسته PTZ جدید شرکت Panasonic : عضو جدید خانواده AeroPTZ

شنبه 1395.05.23

شرکت پاناسونیک محصول جدیدی را که در نمایشگاه IFSEC 2016 و پس از آن خیلی به تبلیغ آن می پرداخت روانه بازار کرد. دوربین مداربسته زمخت Panasonic از خانواده AeroPTZ با نام تجاری WV-SUD638 می تواند با رزولوشن FullHD با 60 فریم در ثانیه و زوم اپتیکال 30X به ضبط تصاویر بپردازد. در این دوربین مداربسته تکنولوژهای تثبیت الکترونیکی هیبرید تصاویر و سنسورهای ژیروسکوپ در هم آمیخته شدند تا تاثیر لرزشهای خارجی بر روی دوربین مداربسته به حداقل برسد.

دوربین مداربسته AeroPTZ از مقاوم ترین دوربینهای مداربسته موجود در بازار است که در محیطهایی با شرایط آب و هوایی بسیار بد بخوبی می تواند به کار خود ادامه هد. این دوربین مداربسته می تواند در هر زاویه ای به هرشکلی نصب شود. برای مثال بصورت سر و ته یا با زاویه به ستون نصب می شود.

دوربین مداربسته Panasonic

مشخصات در نگاه کلی:

رزولوشن تصویر حداکثر 1080P (1080*1920) و تصویر رنگی در نوری بشدت 0.06 لوکس از ویژگی های مهم این محصول است. قابلیت چرخش افقی 360 درجه پیوسته و عمودی 140 درجه و چرخش کمکی 120 درجه از دیگر قابلیتهای این محصول است. محدوده دمایی قابل تحمل این دوربین مداربسته از -50 درجه زیر صفر تا 55 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده و می تواند در مقابل شک الکتریکی با استاندارد NEMA 4X نیز دوام بیاورد.

قابلیت کار در شرایط سخت

  • طراحی مقاوم در برابر لرزش: به منظور ضبط تصاویر واضح بدون لرزش، تثبیت کننده هیبرید تصاویر(تکنولوژی SAS ویدئویی) اثرات لرزش دوربین مداربسته در هنگام عبور خودروهای سنگین و نوسانات پلها را کاهش می دهد.
  • مقاومت در برابر ذرات نمک : بدنه ساخته شده از الاف فیبر شیشه دوربین مداربسته را از پوسیده شدن در محیطهای ساحلی یا ذرات نمک حاصل از نسیمهای دریایی حفظ می کند. این قابلیت تحت استاندارد ISO 14993 تضمین شده است.
  • مقاومت در برابر باد: دوربین مداربسته Panasonic قادر است در طوفان و گردبادی به سرعت 60 متر بر ثانیه (معادل 130 مایل یا 217 کیلومتر در ساعت) به ضبط تصویر بپردازد. همچنین این دوربین مداربسته جدید پاناسونیک بدون آسیب دیدن در برابر طوفانی به سرعت 80 متر بر ثانیه(معادل 180 مایل یا 290 کیلومتر بر ثانیه) قادر است دوام بیاورد.
  • استاندارد مقاومت ضد آب و گرد و غبار IP66 و IP67: قادر است در محیطی بارانی و طوفانی نیز بخوبی کارکند.
  • مقاومت در برابر خرابکاری : بخاطر برخورداری از استاندارد IK10 مقاومت مطلوبی در برابر تخریب فیزیکی و خرابکاری خواهد داشت.
دوربین مداربسته Panasonic

نظارت مناسب با کاهش لرزه

دوربین مداربسته AeroPTZ بدلیل دارابودن قابلیت تثبیت هیبرید الکترونیکی تصاویر و کاهش لرزه های متنوع می تواند حتی در شرایط طوفانی و بارانی هم بدون لرزش به کار خود ادامه دهد.

شوینده و برف پاکن

در دوربین مداربسته AeroPTZ از یک شوینده و برف پاکن استفاده شده تا آب و غبار و آلودگی که بر روی لنز باعث تاری تصویر می شود برداشته شود. طراحی آیرودینامیک مدور 360 درجه دوربین مداربسته باعث می شود احتمال تجمع غبار و آلودگی و برف بر روی لنز کاهش بیابد.

دوربین مداربسته Panasonic

نصب آسان و تغیر جهت مناسب دوربین مداربسته

وقتی دوربینی باقابلیت چرخش پیوسته 360 درجه با تکنولوژی "محیط کروی" در دسترس باشد مشکلی در نصب دوربین مداربسته پیش نمی آید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.