شرکت یونی ویو در نیمه دوم سال 2016 : رشد خزنده یونی ویو در مقابل نمایش قدرت رقبا

شرکت یونی ویو در نیمه دوم سال 2016 : رشد خزنده یونی ویو در مقابل نمایش قدرت رقبا

سه شنبه 1395.09.30

ابتدا این سریال با اجلاس G20 در چین استارت خورد. در گزارشی که از سرویس دهی دوربینهای مداربسته، NVR ها و VMS های شرکت یونی ویو داشتیم بخوبی مشخص بود که یونی ویو تقریبا داهوا را پشت سر گذاشته و در بخش منطقه ای فراتر از هایک ویژن به بحث تکنولوژی و اعتماد سازی پرداخته است و توانسته به موفقیت خوبی دست یابد. ضمن اینکه همانند شرکتهای هایک ویژن و داهوا داستان سیاسی یا شائبه های کنترل دولتی را همراه نداشت. قطعا اینکه در چین 10 برند مختلف تحت پوشش راهکارهای نرم افزاری یونی ویو قرار گیرند میتوانست پیام بزرگی برای رقبای منطقه ای باشد.

NVR304 یونی ویو

در سری محصولات جدید یونی ویو مثل NVR 301 (بعد از آن NVR 304 تصویر بالا) استاندارد جدید بین المللی UL (شرکت علوم امنیتی) خود نمایی می کند. این استاندارد شامل بررسی امنیتی استانداردهای ارتباطی، صوتی و تصویری بوده و شرکت یونی ویو هم اولین شرکت سازنده سیستم نظارت تصویری چینی است که توانسته این استاندارد را کسب نماید. در ماههای اخیر که مدام اخبار کشف Backdoor دوربینهای مداربسته سونی، مشکلات امنیتی دوربینهای مداربسته هایک ویژن و حملات بات نتهای میرای به دوربینهای مداربسته داهوا را دیدیم این نکته می توانست مهم باشد.

در نمایشگاه CPSE هم که در چین برگزار شد با اخبار نمایشگاه دوربین مدار بسته و تجهیزات امنیتی چین 2016 سی سی تی وی سری به غرفه شرکت یونی ویو و نکست چیپ هم سری زده بود که حال و هوای فضای فکری بازار چین در مورد برند یونی ویو بسیار فراتر از قبل مستعد پیشرفت شده بود.



در هفته های اخیر هم خبر از بروزرسانی پلتفرم محصولات StarView از شرکت یونی ویو به همراه معرفی 3 دوربین مداربسته و 2 دستگاه NVR سازگار با این قابلیت فضای تبلیغاتی این شرکت را تغییر داد. داستان این موضوع از نمایشگاه Securuity China 2016 شروع شد. البته داستان محصولات StarView شرکت یونی ویو را می توانید در سایت گارانتی یونی ویو در ایران مطالعه نمایید.

سری محصولات StarView یونی ویو

تبلیغ شرکت یونی ویو درباره بهبود پلتفرم Starlight قبلی و شناساندن پلتفرم StarView جدید :

 موضوع این سری محصولات با عنوان سری جدید StarView به تراشه های قدرتمند تر و دوربینهای مداربسته با قابلیت دید در شب بهتر بر می گردد. در سری جدید محصولات یونی ویو ساختار چیپستها به نوعی پیشرفت کرده و می توانند با پردازش قویتری توسط DSP در کنار کدکهای تصویری H.265 و تکنولوژی اختصاصی یونی ویو U-CODE،  نویز سیگنالهای تصویر در شرایط نوری با 0.01 لوکس را کاهش داده و رنگ تصاویر را تا 25 درصد بهبود بخشد.دوربینهای مداربسته یونی ویو برای کار در نور فوق العاده کم همگی 2 مگاپیکسلی بوده و قادرند در شدت نور حداقلی 0.002 لوکس تصاویری رنگی ارائه دهند. البته در دو مدل مینی و دام از نور داخلی IR با برد 30 متر و در مدل بولت از نور IR با برد 50 متر استفاده شده است. شرکت یونی ویو بعد از مشخصات، روی ساده تر شدن روند استفاده و تنظیمات ساده این ویژگی تاکید دارد که کاربر پسندتر است. قیمت دوربینهای مداربسته StarView یونی ویو قرار است مناسب تر از قبل باشد.

ویدئوهای زیر قابلیت دوربینهای مداربسته StarView یونی ویو را نشان می دهند:

در آخر هم Uniview با پروژه هایی مثل معبد شهر ممنوعه چین، مانیتورینگ خط تولید شرکت کیا موتور و فرودگاهها و خط راه آهن در آفریقا در حال پیشروی است و باید ببینیم در گزارشهای آینده ای که از سال 2016 این شرکت به رسانه ها داده می شود نتایج با نظرات ما همخوانی داشته یا نه و آیا این خیزش در سکوت تبلیغاتی نتیجه اش چیزی می شود که فکر می کردیم یا نه؟! نظر شما چیست؟

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.