سری جدید دوربینهای مداربسته PTZ Pro داهوا

سری جدید دوربینهای مداربسته PTZ Pro داهوا

دوشنبه 1395.06.29

سری Pro PTZ، جدیدترین دوربینهای مداربسته شرکت داهوا(Dahua) با زوم اپتیکال 25X، دید در شب 100 تا 150 متری، سازگاری با کدک H.265 و ضبط تصاویر در رزولوشن 1080P با 60 فریم در ثانیه خواهد بود که بزودی وارد بازار خواهند شد. شرکت داهوا با انتشار این خبر نوید تولید محصولات جدیدی را می دهد که در ادامه شرح خواهیم داد.

شرکت داهوا در سری جدید محصولاتش از قابلیتهای کار با نور Starlight (ستاره)، زوم اپتیکال، تشخیص چهره و ردیابی خودکار بهره برده است.

محصولات جدید دوربین مداربسته Pro PTZ از طیف وسیعی از قابلیتها برای مقاصد نظارت تصویری برخوردارند. شرکت Dahua با تولید این دوربینهای مدار بسته بازار محصولات میان رده در دسته دوربینهای مدار بسته PTZ را نشانه گرفته است. دوربینهای مدار بسته جدید از سری Pro در مدلهای SD59، SD50 و SD52C بزودی در سبد خرید کاربران قرار خواهند گرفت.

دوربین مداربسته جدید داهوا

تصویر بهتر دوربین مدار بسته

قابلیت Starlight که از ترکیب کارکرد چیپ قدرتمند ISP و سنسور STARVIS شرکت Sony و الگوریتمهای پیشرفته داهوا بوجود می آید، تصاویر با کیفیت همراه با رنگ زنده و نویز کم را در شرایط مختلف نوری در اختیار کاربر خواهد گذاشت.

بعلاوه قابلیت WDR 120dB، داشتن جزئیات بیشتر از صحنه  را در کنتراستهای نوری مختلف امکان پذیر می نماید. محدوده قابل پوشش نور IR در این سری دوربینهای مداربسته 100 تا 150 متر افزایش خواهد یافت تا پوشش نظارتی شبانه بهبود پیدا کند. این ویژگیها در محیطهایی با نور کم مثل محیطهای عمومی آزاد در مراکز شهرها بیشتر نمود پیدا می کند.

ردیابی خودکار بعنوان قابلیت هوشمندی که در سری Ultra نیز بکار می رفت، در سری دوربینهای مداربسته Pro وجود خواهد داشت. پشتیبانی از کدک فشرده سازی H.265 علاوه بر کاهش پهنای باند، استفاده از حافظه را نیز تا 50 درصد کاهش می دهد. ضبط تصاویر با سرعت 60 فریم در ثانیه در رزولوشن 1080P می تواند این دوربین مداربسته را برای استفاده در ایستگاههای اتوبوس، فرودگاهها، مترو و... به گزینه ای مناسب تبدیل خواهد نمود.

هدف شرکت داهوا از تولید سری Pro دوربینهای مداربسته جدید PTZ، جذب کاربران و مشتریان جدیدی خواهد بود که برای محیطهای آزاد مثل سیستمهای نظارت تصویری شهری، مراکز فروش بزرگ، فرودگاهها، خطوط ریلی و بنادر بدنبال محصولی میان رده می گردند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.