وایکون حضورش را در آمریکا با افزودن شرکت های تولیدی خرده پای جدید گسترش می دهد!

وایکون حضورش را در آمریکا با افزودن شرکت های تولیدی خرده پای جدید گسترش می دهد!

يکشنبه 1395.03.09

با اضافه شدن مشارکت Rancilio، وایکون می تواند قدرتمندتر حضور خود را در عرصه منطقه ای با پوشش دادن مناطقی مثل نبراسکا، آیو وا، کانزاس، میسوری و ایلی نویز جنوبی حفظ و بهبود بخشد.همچنین این شرکت اتحادش را در بخش اقیانوسه در شمال غرب بوسیله مشارکت با بازاریابی GP برای سرویس دهی به اوهایو، کنتاکی، میشیگان، ایندیانا، آلاسکا، آیداهو و مونتانا نشان داد.

این قرارهای کاری نشان از یک آینده مستحکم تر برای ارائه فروش در سراسر کشور دارد که در پاسخ به نیازهای بیشتر برای راهکارهای حفاظتی وایکون است.

این برنامه کانال های فروش وایکون را فراتر از فروش های منطقه ای برای کسب موقعیت های بیشتر در هماهنگی و کسب مشتریان بیشتر با راهکار حفاظت تصویری آماده می کند. وایکون اقدام به امضای 9 سند برای حضور شرکت های تولیدی در سراسر ایالات متحده و کانادا در مدتی مشخص کرده است.

البته این در حالی است که بخش اعظم بازار سیستم نظارت تصویری آمریکا در دستان شرکتهای قدرتمندی همچون هایک ویژن، سونی، بوش، اکسیز و قدرتمندانی از این دست می باشد. چیزی که شاید قصد اصلی وایکون برای حضور بیشتر در آمریکا به حساب می آید استفاده از سهم بسیار کم خود ولی در وسعت بیشتر بازار منطقه ای است. این را هم نمی توان نادیده گرفت که این شرکت سعی در استفاده از قدرت های کوچک بازار برای ایجاد تجمیع در سهم ها برای اعتبار بزرگتر است.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.