50 هزار دوربین مدار بسته Uniview امنیت نشست G20 را برعهده گرفتند

50 هزار دوربین مدار بسته Uniview امنیت نشست G20 را برعهده گرفتند

دوشنبه 1395.07.05

نشست G20 از گردهمایی 20 کشور مهم اقتصادی دنیا شکل می گیرد که امسال نیز در چین و در شهر هانزو بر گزار شد(14 و 15 شهریور ماه 1395). برای برگزاری این نشست یک دوره آماده سازی 210 روزه نیز برای شرکت تامین کننده امنیت و نظارت امنیتی در نظر گرفته شد. در این ایام شرکت یونی ویو برای برگزاری ایمن و نظارت کامل اقدام به نصب بیش از 50 هزار دوربین مدار بسته در شهر هانزو نمود که تنها 1000 عدد آنها بر روی 47 نقطه مهم شهر بیش از 660 هزار نفر را زیر نظر خواهد داشت. این اقدام شرکت یونی ویو کمک می کرد تا در حدود 20 نقطه عبور مرور بسیار مهم و جرم خیز زیر نظر گرفته شود. ضمن اینکه این سیستمهای نظارت تصویری نیز با ذخیره سازهای حرفه ای و VMS های این شرکت پشتیبانی می شوند.

در تصاویری که در تیزر شرکت یونی ویو وجود دارد می شود فهمید یکی از دوربینهای مدار بسته بکار رفته دوربین مدار بسته تحت شبکه باکس IPC542 است که قابلیت Defog (مه زدایی)  اپتیکال بسیار جالبی دارد.

ضمن اینکه برای کنترل محیطهای دیگر از دوربین مدار بسته IPC6248SR-X22 استفاده شده است که در ویدئو کیفیت بسیار عالی زوم اپتیکال Uniview مشهود است. این دوربین مداربسته یونی ویو در دسته دوربینهای مدار بسته 4K قرار دارد.

دوربین مداربسته یونی ویو

در ویدئوی تبلیغاتی تصویر دوربین مداربسته ای را مشاهده می کنید که در حال زوم اپتیکال 44X است. دوربین مدار بسته IPC6852SR-X44U که از دسته دوربینهای مداربسته Starlight PTZ Dome شرکت یونی ویو است می تواند تا مسافتی بالغ بر 2 کیلومتر را براحتی با زوم 44X زیر نظر بگیرد. ضمن اینکه این دوربین قابلیتهای هوشمندی مثل تشخیص پلاک خودرو، تشخیص صدا، اطلاعات گرافیکی تحلیل گر تصویری را نیز پشتیبانی می کند.

جالب است بدانید که در 11 شهر اصلی کشور چین، دوربین مدار بسته هایی از 10 برند مختلف و متفاوت بکار گرفته شده اند که تمام آنها با VMS های شرکت یونی ویو با یکدیگر مرتبط و در حال کار هستند.

دوربین مداربسته PTZ یونی ویو

در این دوره شرکت یونی ویو با استفاده از نقشه موقعیت یاب 3D بجای نقشه های 2D(دو بعدی) رایج GIS به قدرت مدیریت امنیتی و مجازی سازی کمک خوبی کرده است. البته این تکنولوژی از ابداعات شرکت یونی ویو است که توسط سایتهای دوربین مداربسته شهری برای اولین بار تجربه شدند. نقشه VR ابداعی شرکت Uniview در دوربینهای مداربسته با بورد نسل چهارم قابل استفاده هستند.

این آمار به نظرمان جالب بود که با سیستمهای نظارت تصویری شرکت یونی ویو بطور میانگین روزانه 30 هزار نفر در شهر هانزو بخوبی توسط نیروهای پلیس زیر نظر خواهند بود.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدئوی تبلیغاتی شرکت یونی ویو را مشاهده نمایید:

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.