محصولات جدید شرکت Dahua در سه ماهه دوم سال 2016

محصولات جدید شرکت Dahua در سه ماهه دوم سال 2016

دوشنبه 1395.04.28

محصولات جدید شرکت Dahua در سه ماهه دوم سال 2016 در تیزر جدیدی توسط این شرکت معرفی شدند. این محصولات در سه ماهه دوم سال برای فروش در فروشگاه های بین المللی عرضه شدند که در ادامه به جزئیات بیشتر و تیزر تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

در ابتدا، تیزر شروع به معرفی دوربینهای مداربسته جدید با سنسور سونی می نماید. محصولاتی با ارزش خرید بالا در سری های 1000-S3/1100-S3/1200-S3/1220 با رزولوشن تصویری P720 و 1080P به نمایش گذاشته شده اند که قابلیت کار با تکنولوژی های HDCVI، AHD، TVI و CVBS را دار می باشند. البته داستان پذیرش این تکنولوژی ها نیز خودش مفصل است که می گذریم.

سپس به دستگاه های ضبط سری HCVR7000-4M می پردازد که در هر شاخه ذخیره سازی می تواند هارددیسکی تا ظرفیت 6 ترابایت را پشتیبانی نماید. برای ذخیره سازی ویدئوها نیز از کدک H.264+ استفاده می شود. با توجه به نوع تکنولوژی می تواند بصورت خودکار بر اساس HDCVI و یا CVBS همگام با دستگاه های متصل براحتی (Plug and Play) شروع به کار نماید. در این سری دستگاه ها نیز از ویژگی تشخیص چهره پشتیبانی می شود.

سری بعد دستگاه های HCVR8000-S3 هستند که دارای دو نسخه 8 یا 16 کاناله بوده که می توانند بر روی هر کانال آنالوگ پخش زنده تصویر داشته باشند(سری 7000 فاقد این قابلیت) و همچنین از تکنولوژی های HDCVI، AHD، CVBS و IP پشتیبانی نماید. در این سری از ویژگی های ردیابی هوشمند و تردد شمار نیز می توان بهره مند شد. این دستگاه دارای 64 پورت IP برای دریافت تصاویر است. در واقع سری 8000 بدلیل بهره مندی از سی پی یو چند هسته ای قدرتمند Intel قدرت پردازش بالایی دارد.

در دسته دوربین های مداربسته تحت شبکه(IPC) به معرفی دوربین مداربسته های 4K پرداخته است. این دوربینها از نظر سخت افزاری مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 4X و سنسور Sony Exmor سری IMX226 همراه با امکانات نرم افزاری مناسبی ارائه شده اند. حداکثر رزولوشن در این سری 3000*4000 پیکسل می باشد که در همین رزولوشن می توانند با 20 فریم درثانیه به ضبط تصاویر بپردازند. همچنین از فشرده سازی H.265 و H.264 نیز برخوردار خواهید بود. برد نور IR در این دوربینها تا حداکثر 50 متر خواهد بود.

درادامه به سری محصولات Eco-savvy 3.0 می پردازد که درواقع برای صرفه جویی در هزینه ها می توانند پیشنهادات مناسبی به حساب آیند. در این سری با داشتن تکنولوژی فشرده سازی H.265 می توان میزان استفاده از پهنای باند و حافظه نیاز را تا 50 درصد بهبود بخشید. نکته جالب اینجاست که اگر رزولوشن تصویر دوربینهای این سری را بر روی 2 مگاپیکسل تنظیم نمایید می توانید به ضبط تصاویر تا 60 فریم در ثانیه بپردازید.

در قسمت محصولات اقتصادی، سری دوربین مداربسته Lite می توانند کارکردهای مناسبی را با قیمتی مناسب در اختیارتان بگذارند .

در ادامه به دوربین مداربسته چشم ماهی(Fish Eye) و دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ می پردازد. دوربین مداربسته های PTZ در سری Ultra با زوم 30X و قابلیت ضبط تصاویر با 60 فریم در ثانیه در رزولوشن 720P می تواند جذاب باشند. نور IR(دید در شب) در این دوربین بدلیل ماهیت لیزری می توانند تا شعاع 500 متر را نیز پوشش دهد.

دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ سری Pro علاوه بر داشتن ویژگی های بالا، می تواند با رزولوشن 1080P تا 60 فریم درثانیه به ضبط تصاویر بپردازد که در نوع خود جالب است. البته برد نور IR در این سری کمتر و بمیزان 150 متر می باشد.

در ادامه نیز به سری های اقتصادی از دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ پرداخته شده است که در تیزر بخوبی اطلاعات آنها را مشاهده خواهید کرد.

در بخش دستگاههای NVR یا همان ضبط کننده ویدئویی تحت شبکه، در سری Ultra دستگاه می تواند تا 128 کانال IP را پوشش دهد. در روی هر پورت می تواند تصاویر با رزولوشن 12 مگاباپیکسل را به نمایش بگذارد. بر روی حداکثر 16 کانال می توانید تصاویر 1080P و یا بر روی 4 کانال تصاویر 4K را بصورت زنده مشاهده یا پخش مجدد نمایید. ضمنا این دستگاه می تواند مجموعا تا 48 ترابایت(8 کانال 6 ترابایتی) فضای ذخیره سازی را پشتیبانی نمایند. استفاده از RAID در این سری محصولات می تواند امنیت اطلاعات شما را بهتر تضمین نماید.

در سری اقتصادی Lite NVR نیز دستگاهی با نام NVR608-128-4KS2 می تواند برای محیط های کوچک مثل فروشگاه های خرده فروشی یا پارکینگهای کوچک مناسب باشد.

در بخش های بعدی به مانیتورها، استندها(پایه های نگه دارنده)، پنل های تصویری، دکودر ها و باقی محصولات می پردازد که شمارا به دیدن این تیزر دعوت می نماییم:

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.