توافق دو شرکت Axis و Canon بر سر بازاریابی و فروش محصولاتشان

توافق دو شرکت Axis و Canon بر سر بازاریابی و فروش محصولاتشان

سه شنبه 1395.06.16

شرکت Axis و Canon نحوه بازاریابی و فروش جهانی دوربینهای مداربسته تحت شبکه خودشان را تغییر دادند.

شرکت اکسیز و شرکت کانن از انعقاد موافقتنامه ای خبر دادند که بموجب آن هر دو شرکت نوع فروش و فعالیت بازاریابی خودشان را در مناطق اصلی بازار بین المللی تغییر می دهند. در اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) و آمریکای شمالی، شرکت Axis در قبال بخش بازاریابی و فروش تمام محصولات ویدئویی تحت شبکه Canon پاسخگوی خدمات خواهد بود.

برای بخش EMEA از اول ماه آینده میلادی(سپتامبر) و در آمریکای شمالی از اول ماه جاری این شرایط به حالت اجرایی در خواهد آمد.

به گفته Ray Mauritsson رئیس شرکت Axis :

بازار سیستمهای نظارت تصویری تحت شبکه درحال نمایش پتانسیلهای فراوانی است. شرکت اکسیز در موقعیت خوبی قراردارد و خرید و فروش محصولات ویدئویی تحت شبکه Canon را نیز در مجموعه گسترده ای از محصولات خودش را بعنوان خدماتی نوین در EMEA و آمریکای شمالی ارائه خواهد داد. این تغییرات نشان از تعهد بالای کانن برای ثبت حضوری طولانی مدت در بازار Axis خواهد بود.

زمانی که در سال 2015 شرکت Axis تبدیل به بخشی از گروه کاری شرکت Canon شد، هر دو شرکت ویژگیهای تاثیر گذار بسیاری برای بالابردن خدمات، راهکارها و محصولات تحت شبکه ویدئویی داشتند. این چارچوب جدید بازاریابی و فروش، می تواند عامل موثری برای افزایش هماهنگی و هم افزایی ترکیب اکسیز – کانن باشد.

شرکت کانن در بازار ژاپنی می تواند فروش محصولات ویدئویی تحت شبکه خود را ادامه دهد و علاوه بر آن بعنوان شریکی برای شرکت Axis می تواند محصولات شرکت Axis را نیز به فروش برساند. این می تواند یک شریک تجاری دیگر جدا از شرکای حاضر شرکت Axis به حساب آید. در بقیه مناطق آسیا اقیانوسیه، برای مدیریت محصولات و راهکارهای ویدئویی تحت شبکه شرکت Canon گزینه های دیگری نیز وجود خواهند داشت که هنوز در دست بررسی است.

در چارچوب جدید تعیین شده، شرکای شرکت کانن و مشتریان نیز می توانند از بازاریابی، تخصص فنی و فروش Axis بهره ببرند و علاوه بر آن به طیف وسیعتری از محصولات و راهکارهای شرکت پیشرو در بازار تجهیزات ویدئویی تحت شبکه دسترسی داشته باشند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.