سری دوربینهای مدار بسته i-pro شرکت پاناسونیک از H.265 برخوردار خواهند بود.

سری دوربینهای مدار بسته i-pro شرکت پاناسونیک از H.265 برخوردار خواهند بود.

سه شنبه 1395.07.06

راه اندازی خط تولید دوربینهای مدار بسته i-Pro مجهز به H.265

شرکت پاناسونیک با معرفی دوربینهای مدار بسته جدیدش علاوه بر بهبود دید در شب، امنیت ارتباطی را نیز در سری جدید i-Pro Extreme بهبود خواهد بخشید. ضمنا قرار است محصولات جدید را با 5 سال گارانتی به بازار ارائه نماید.

ویژگیهای کلیدی:

  • پشتیبانی از H.265
  • فشرده سازی تشخیص چهره که جزئیات بهتری از اجزای چهره ارائه می دهد.
  • دید در شب رنگی
  • تنظیمات Exposure خودکار برای کاهش تاری تصویر
  • بهبود امنیت سایبری
  • 5 سال گارانتی / با قابلیت تعویض در آینده

پشتیبانی از H.265

پاناسونیک نیز همانند شرکتهای سامسونگ، ویوتک و دیگران درحال پیوستن به صف استفاده کنندگان از کدک H.265 است.

دستگاههای VMS شرکت پاناسونیک هم قرار است ازین کدک پشتیبانی کنند. ضمن اینکه استفاده از این ویژگی نیاز به خرید اعتبار یا دسترسی خاصی نیست و براحتی با لایسنس رایگان VMS می توانید از ویژگیهای کامل آن استفاده کنید.

فشرده سازی تشخیص چهره

در سری جدید دوربینهای مداربسته پاناسونیک با تشخیص چهره و قابلیت فشرده سازی دینامیک پیکسلها، امکان کاهش حذف جزئیات را میسر می نماید که عملکرد بهتری نیز خواهد داشت. برای تشخیص چهره نیاز به چگالی تصویری در حدود 20 PPF  خواهد بود تا بتوان جزئیات چهره را متمایز و کامل در نظر گرفت.

دید در شب رنگی

دوربینهای مدار بسته جدید i-Pro Extreme با بهبود کارکرد در نور کم برمبنای مدلهای پیشین موفقتر خواهند بود. شرکت پاناسونیک با استفاده از سنسورهای 2/1 اینچی و چیپ ستهای تصویربرداری 3/1 اینچی دوربینهای مداربسته جدیدش را قویتر خواهد کرد و ادعا نموده تصاویری طبیعیتر و نزدیکتر به دید عادی ارائه نماید.

کنترل هوشمند Exposure

قابلیت جدید این دوربینهای مدار بسته تنظیم خودکار Exposure خواهد بود که می تواند پارامترهایی مثل سرعت شاتر، iris، gain و Dynamic range و ... را توسط خود دوربین بصورت خودکار و هوشمند تنظیم نماید.

درواقع دوربین مدار بسته جدید پاناسونیک می تواند به ادعای سازنده براساس شرایط و صحنه پارامترهای دوربین را بخوبی تغییر دهد.

بهبود امنیت سایبری

شرکت پاناسونیک با تبلیغ قابلیت "امنیت Symantec" بعنوان یکی از ویژگیهای کلیدی بیان کرده است که دوربینهای مداربسته جدید i-Pro با استفاده از ارتباط ایمن با مجوز SSL شرکت Symentic قرار است با امنیت بیشتر ارتباطی ایمنتر در اختیار کاربران قرار گیرند.

این قابلیت کاربر را از دستبرد تصویری یا هک میان شبکه ای دور خواهد ساخت.

5 سال گارانتی و تعویض در آینده

تضمین سری دوربینهای مداربسته i-Pro که با 3 سال گارانتی به بازار ارائه شده بودند اینبار با افزایش 2 سال دیگر برای دوربینهای مدار بسته i-Pro Extreme در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گفته شرکت پاناسونیک این سری محصولات قرار است پایان سال 2016 در بازار بفروش برسند. ضمن اینکه قرار است با قیمتی رقابتی علاوه بر رقابت با رقبا بر روی بازار تجهیزات نظارت تصویری نیز تاثیر خوبی داشته باشد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.