ت
نوعی تبلیغات در حوزه تجارت الکترونیک و خریدهای آنلاین برای جذب مشتری می باشد که در واقع همان Advertorial است که تبلیغات را به صورت مقاله ای جذاب و روان به خواننده ارائه می کند .
رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و جدیدترین روش های تبلیغاتی در فضای اینترنتی محسوب می شود که کمک شایانی به افزایش میزان مشتریان شما می کند.
در این نوع آگهی نه تنها می توان خدمات ارائه شده از سوی یک برند و یا شرکت را بیان کرد بلکه می توان از آن برای معرفی یک محصول جدید و خاص نیز استفاده کرد.
از دیگر فواید رپورتاژ آگهی افزایش ترافیک سایت است که منجر به بالا رفتن رنکینگ و رتبه سایت شما نیز می شود. در ضمن این آگهی هیچگاه از وب سایت حذف نخواهد شد و در نتیجه هر بار که مشتریان در موتورهای جستجوگر دنبال کالا و خدمات مربوط به شما باشند به راحتی می توانند شما را پیدا کنند.
با شناختی که ما از سلیقه کاربران داریم می توانیم در نوشتن یک رپورتاژدرست شما را راهنمایی کنیم؛ کافی است شما اطلاعات و عکسهای لازم را برای ما بفرستید، ما متن آگهی را ویرایش و نسخه ای از آنرا برای شما ارسال می کنیم و بعد از تأیید شما، مطلب را انتشار می دهیم.
رپورتاژ آگهی ها به دو صورت در سایت نمایش داده می شود:
· ۲۴ ساعت بعد از انتشار به صورت خبر اول در سایت نمایش داده شود که در این صورت بیشتر دیده می شود.
· فقط تا زمان انتشار مطلب بعدی سایت، خبر اول بماند. مسلما تعرفه تبلیغات نوع اول، بیشتر از دومی است.
رپورتاژ- آگهی: شما می توانید برای رپورتاژ آگهی ها به صورت مشروح در مورد خدمات و محصولات خود توضیحات ویژه ای ارائه کنید تا وقتی که رپورتاژ-آگهیها در سایت به صورت یک پست معمول منتشر میشوند توسط بازدید کنندگان خوانده شوند.
بررسی محصول: در این بخش می توان یک محصول خاص و ویژگی های منحصر بفرد آن را معرفی و به چگونگی کارکرد و نحوه استفاده درست آن اشاره کرد. تا با بررسی و تجزیه و تحلیل هرچه بهتر محصول، انتخاب و خرید آنلاین برای مشتریان آسانتر گردد.
برای این منظور بهتر است ابتدا به برند محصول و سپس به نوع و مدل، ویژگی ها، مزایای کاربردی آن و مقایسه با مدلهای دیگر اشاره کرد.
در توضیحات این بخش می توانید عکس کالای مورد نظر خود را نیز قرار دهید تا به سایت خودتان نیز لینک شود.
|