حضور 300 شرکت داخلی و 52 شرکت خارجی در ایپاس 2016

حضور 300 شرکت داخلی و 52 شرکت خارجی در ایپاس 2016

شنبه 1395.07.24

مدیرعامل ناجی پاس گفت: امسال ۳۰۰ شرکت داخلی و ۵۲ شرکت از ۷ کشور خارجی اعلام حضور کرده اند قصد داریم فاصله مان را با کشورهای همسایه که نمایشگاه برگزار می کنند کمتر کنیم.

گزارش خبری مهر به نگاتی تکمیلی نسبت به خبرگزاری تسنیم پرداخته است که در ادامه آورده ایم .

مجید اسفندیار گفت: برگزاری نمایشگاه تجاری برای رونق کسب و کار اتفاق می افتد نمایشگاه ایپاس یک تبلیغ زنده برای بازاریابی است چون عوامل تولید کننده و مصرف کننده در یک زمان در کنار هم هستند برگزاری نمایشگاه باعث افزایش سطح علمی جامعه می شود.

وی با اشاره به ویژگی های نمایشگاه امسال گفت: از آنجایی که ایپاس کاملا انحصاری است و با مجوز سازمان توسعه و تجارت برگزار می شود و با توجه به تخصصی بودن موضوع هر ساله می توانیم شاهد رشد و گسترش فعالیت های امنیتی و تجهیزاتی باشیم.

مدیرعامل ناجی پاس این نمایشگاه را فرصتی برای نمایش اقتدار و توانمندی های کشور به کشورهای شرکت کننده برشمرد و گفت: امسال شورای سیاست گذاری داشتیم و همه اعضا و رده های تخصصی ناجا و نیروهای مسلح کشور حضور داشتند بر اساس این اهداف مصوب شد، هشت هدف را پیگیری کنیم.

وی گفت: شرکت های دانش بنیان داخلی در رصد ویژه نمایشگاه قرار دارند و نگاه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی در این بخش شده است. 

به گفته وی، ایراد نمایشگاه پارسال حضور پررنگ دوربین های مداربسته بود امسال ساز و کاری به کار بسته ایم که همه گروه کالاها در نمایشگاه حضور داشته باشند حمل و نقل زمینی و هوایی تسلیحات و اسلحه و گروه کالا، لباس و پوشاک، ایمنی و اتش نشانی و امداد و نجات و تجهیزات اشعه ای و تجهیزات انگشت نگاری هم دراین نمایشگاه حضور دارند.

اسفندیار عنوان کرد: امسال ۳۰۰ شرکت داخلی و ۵۲ شرکت از ۷ کشور خارجی اعلام حضور کرده اند و قصد داریم فاصله مان را با کشورهای همسایه که نمایشگاه برگزار می کنند کمتر کنیم از این رو بخش بین الملل نمایشگاه، امسال مجزاتر و در بیش از ۱۰۰۰ متر مربع برگزار می شود و کشورهای روسیه، آلمان، ایتالیا و چین در این فضا غرفه دارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در باره دستاوردهای نمایشگاه سال گذشته، گفت: پیش بینی کرده ایم امسال در یک سالن وی آی پی یک نشست با معاونت آمار بگذاریم که حتما ایده ها تبدیل به قرارداد بشود اما از آنجایی که حجم مالی عظیمی رد و بدل می شود شرکت ها، قراردادها را اعلام نمی کنند. امسال ساز و کاری فراهم کرده ایم که قراردادها در یک محل مشخص برگزار شود.

اختراعات ارائه شده در نمایشگاه امسال باید جدید و قابل استناد باشد

در نمایشگاه، بحث فروش نداریم. برای رونق کسب و کار شرکت های داخلی فقط بازاریاب ها در داخل غرفه ها اقدام به فروش می کنند.

وی در پاسخ به سوال مهر درباره حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه گفت: کشورهایی در نمایشگاه حضور دارند که در بحث تجهیزات ایمنی قدر و صاحب سبک هستند. تلاش کرده ایم از کشورهایی در نمایشگاه استفاده کنیم که در بحث ایمنی و تجهیزاتی حرف اول را می زنند از این رو کشورهای عربی و برخی شرکت های چینی که اجناس کم کیفیت را تولید می کنند در نمایشگاه امسال جایی ندارند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.