NVR WJ-NX400 پاناسونیک : پشتیبانی از 128 دوربین مداربسته با 640 مگابیت خروجی

NVR WJ-NX400 پاناسونیک : پشتیبانی از 128 دوربین مداربسته با 640 مگابیت خروجی

جمعه 1395.10.24

شرکت پاناسونیک آخرین محصول خود را بر اساس پلتفرم H.265 به بازار عرضه خواهد کرد. این محصول شرکت پاناسونیک با برخورداری از رابط کاربری بهتر (GUI) و سیستم امنیتی تحت شبکه داخلی، راهکار جدیدی بر مبنای پلتفرمهای H.264 و H.265 خواهد بود.

رکوردرهای تحت شبکه WJ-NX400 شرکت پاناسونیک بصورت یک سیستم نظارت تصویری کامل تحت شبکه شامل نمایشگر، ضبط کننده، هشدار دهنده تحت شبکه، جستجوگر تحت شبکه و نرم افزار مدیریت سیستم نظارت تصویری در اختیار کاربران قرار می گیرد.

NVR Panasonic-WJ NX400

Panasonic WJ-NX400 از حداکثر 128 دوربین مداربسته پشتیبانی کرده و از تکنولوژی ذخیره سازی RAID با استانداردهای 5 و 6 با خروجی حداکثری 640 مگابیت بر ثانیه بهره می برد.

در این NVR از دو پورت خروجی HDMI استفاده شده است. سیستم ذخیره سازی این دستگاه متشکل از 9 کانال ذخیره سازی با سازگاری RAID است و امکان گسترش سیستم ذخیره سازی با استفاده از پورتهای خروجی تا 324 ترابایت در این محصول جالب بنظر می آید. ضمن اینکه با افزودن حافظه به این دستگاه بدون نیاز به توقف پروسه کاری، ذخیره سازی بر روی هارددیسکهای جدید صورت می گیرد.

NVR Panasonic-WJ NX400

برای بهینه سازی مصرف انرژی و حرارت، در این NVR از مدیریت دینامیک انرژی هارددیسکها استفاده شده است و با استفاده از رکوردرهای موازی امکان جایگزینی رکوردر خراب با رکوردر دیگر در لحظه نیز ممکن خواهد بود.

در پنل جلویی دستگاه از 2 پورت USB 3.0 برای افزایش فضای ذخیره سازی یا پشتیبان گیری و ریکاوری داده ها استفاده شده است. البته در پشت دستگاه هم 7 پورت USB دیگر هم در دسترس هستند.      
هنوز شرکت پاناسونیک اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نکرده است. به محض انتشار اخبار بیشتر، سی سی تی وی آنلاین اطلاعات بیشتری ارائه می نماید.

با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری دهید!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.


کاربران سایت دوربین مداربسته
امیر ذبیح

بسیار عالی

09:47 1397.01.29