شرکت داهوا(Dahua) سری جدید رکوردرهای خود را با نام XVR عرضه کرد.

شرکت داهوا(Dahua) سری جدید رکوردرهای خود را با نام XVR عرضه کرد.

پنجشنبه 1395.07.01

دستگاههای XVR جدید شرکت داهوا با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژیهای تصویری آنالوگ بنام Penta-bird Video Recorder یا ضبط کننده ویدئویی پنجگانه وارد بازار شد. این سری محصولات قادرند تکنولوژیهای HDCVI، CVBS، HDTVI و AHD را بخوبی پشتیبانی کنند و تصاویر ویدئویی با رزولوشن حداکثر 5 مگاپیکسل را بر روی هر کانال پردازش نمایند.

دستگاههای XVR داهوا بهترین گزینه برای پشتیبانی همزمان از دوربینهای مداربسته آنالوگ در کنار دوربینهای مداربسته تحت شبکه(IP) بحساب می آیند. این دستگاهها ترکیبی از سازگاری و انعطاف در ذخیره سازی را بعنوان راهکاری کلی در اختیار کاربران می گذارد.

Penta-bird

دستگاههای XVR شرکت Dahua بعنوان رکوردرهای جدید HD با ساختاری سازگار با تکنولوژیهای تصویری HD چندگانه می توانند در بازار سیستمهای نظارت تصویری به رقابت با رقبا بپردازند.

این رکوردرهای جدید شرکت داهوا قادرند علاوه بر تکنولوژی رایج CVBS در دوربینهای مداربسته آنالوگ، تکنولوژیهای دیگر تصویری از جمله HDCVI، TVI و AHD را نیز بخوبی سازگاری با دوربینهای مداربسته تحت شبکه (IP) پشتیبانی نماید. ضمن اینکه سری محصولات XVR قادرند علاوه بر پشتیبانی از دوربین مدار بسته داهوا از دیگر دوربینهای مدار بسته نیز بخوبی پشتیبانی نمایند.

قابلیت Plug & Play یا راه اندازی سریع باعث می شود کاربران راحت تر و بهتر با این رکوردرها کار کنند. تمام ویژگیهای دستگاههای XVR شرکت داهوا باعث می شود از آن با نام رکوردر ویدئویی Penta-bird یاد شود.

رکوردر Dahua XVR

سازگاری

قابلیت سازگاری با PoC (انتقال برق در بستر کابل کواکسیال) باعث می شود دستگاههای XVR بسادگی همانند تکنولوژی PoE بر روی کابلهای شبکه، با کابلهای موجود کواکسیال برق دوربینهای مداربسته را تامین نمایند. بعلاوه کاربران می توانند از طریق منوی OSD یا کنترلر HDCVI UTC براحتی نوع کانالهای ویدئویی را تغییر دهند.

کارایی بالا

XVR های شرکت Dahua با توجه به ساختار جدیدشان از فن خنک کننده کم صدا و روش پخش و دفع حرارت جدید بهره می برد. کدک هوشمند H.264+ در دستگاههای XVR داهوا برای صرفه جویی در مصرف پهنای باند و حافظه مورد استفاده قرار گرفتند تا حداکثر 50 درصد کارایی را افزایش دهند. بروزرسانی و ارتقاء کیفیت اجزای الکترونیکی قدرتمند و محافظت از پورتهای الکترونیکی باعث شده است که از اختلال Crosstalk یا تداخل الکتریکی جلوگیری شود. ضمن اینکه قابلیتهای Anti-ESD و Anti-Surge نیز برای جلوگیری از اختلال الکتریکی و پیشگیری از آسیب جریانهای شدید از دیگر ویژگیهای این دستگاه است.

با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری دهید!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.


کاربران سایت دوربین مداربسته
Neo

داهوا DVR های خوبی تولید میکرد ولی NVR هاش اکثرا مشکل کمبود پهنای باند دارن
حالا باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری از این مدل بیرون بیاد

22:34 1395.07.08