اسکنر اثر انگشت جدید 2 BioMini Plus براحتی گول نمی خورد!

اسکنر اثر انگشت جدید 2 BioMini Plus براحتی گول نمی خورد!

سه شنبه 1395.07.13

شرکت Suprema اسکنر اثر انگشت جدید BioMini Plus 2 را به بازار عرضه کرد.

شرکت سازنده تجهیزات امنیتی و کنترل دسترسی سوپریما (Suprema) در سری محصولات تشخیص بایومتری محصول جدیدی با عنوان BioMini Plus 2 به بازار معرفی کرد که یک اسکنر تشخیص اثر انگشت پرقدرت خواهد بود.

این اسکنر اثر انگشت، کیفیت تصویر برداری بی رقیبی دارد. این محصول در آزمایشگاهها و تحت لیسانسهای مختلفی از جمله FBI توانسته مجوزهای لازم و استانداردهای مورد نیاز را کسب نماید که از این جمله می توان به PIV-IQS اشاره نمود و همینطور توانسته استاندارد دولتی India STQC را نیز از آن خود نماید.

طراحی بر مبنای ارتباط موبایل یا با PC

این دستگاه تشخیص اثر انگشت(اسکنر بایومتریک) ویژگیهای نوآورانه ای را برای افزایش کیفیت تصاویر و کارایی بکار بسته است. از قابلیت MDR یا محدوده متغیر چندگانه بهره می برد تا بتواند تصاویر با کیفیتی را حتی در شرایط نوری نامساعد و شدید در اختیار کاربر بگذارد. این اسکنر اثر انگشت می تواند حتی در زیر نور مستقیم خورشید با شدت 100 هزار لوکس بدون کوچکترین اختلالی در کیفیت تصویر، بخوبی اسکن نماید و بدون کوچکترین مشکلی از پس رطوبت و چربی سطح پوست انگشتان بر آید. تکنولوژی MDR بکار رفته در BioMini Plus 2 اختصاصا برای محیطهایی با جابجایی بالا و رطوبت بسیار و شرایط نوری متغیر بهینه می باشد.

حسگر اثر انگشت سوپریما

BioMini Plus 2 با تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده (LFD) سطح بعدی امنیت را ارائه می نماید بصورتی که بر مبنای قابلیتهای بهبود یافته جدید می تواند فرق بین اثر انگشت یک انسان زنده و یک اثر انگشت قلابی را بخوبی تشخیص می دهد. در واقع گول زدن این دستگاه با چیزی غیر از اثر انگشت یک انسان زنده بسیار سخت تر شده است.

حسگر اثر انگشت سوپریما

بعلاوه BioMini Plus 2 از دقت بالا و سنسور نوری مناسبی بهره می برد و می تواند تصاویر بسیار با کیفیتی را با 500dpi تراکم رنگی تولید نماید. این حسگر دارای نرم افزار SDK ویژه ای است تا بخوبی بتوان از عملکردش در نرم افزارهای متنوع استفاده نمود و بخوبی دست توسعه دهندگان نرم افزاری و برنامه نویسان را باز گذاشته است.

BioMini Plus 2 بصورتی دقیق و قدرتمند طراحی شده است تا بتواند بیشتر در پروژه هایی در سطح دولتی مورد استفاده قرار گیرد. زیرا در این کاربردها معمولا نیاز به سرعت و تواما کیفیت بالای تصاویر مهمترین بخش ماجراست. در این محصول سازگاری کار با سیستم اندروید و تکنولوژی Mobile-oriented MDR باعث شده است تا بتوان آنرا محصولی مناسب برای کاربردهای مبتنی بر تلفنهای همراه هوشمند در آینده دید.

درواقع شرکت سوپریما با این محصول نشان داده است که بازار آینده خود را همچنان در پروژه های تشخیص دولتی می بیند و با بهره مندی از سازگاریهای تحت اندروید در حال توسعه بازار برای دیگر کاربران است. در سالهای اخیر اسکنرهای اثر انگشت BioMini در بسیاری از نقاط دنیا مورد استفاده قرار گرفت و بسیاری از پروژه های تشخیص مجرمین در آمریکا، هند، برزیل، اروپا و کشورهای آفریقایی با این محصولات اجرایی شدند.

ویژگیهای کلیدی :

  • تصویر برداری در 6 میلی ثانیه
  • تشخیص در شرایط نوری با شدت 100 هزار لوکس
  • بهره مندی از تکنولوژی MDR و  LFD
  • دارای مجوزهای FBI PIV/FIPS 201، FAP 10 و STQC توسط UIDAI
  • دارای استاندارد IP-65
  • تحمل دمای محیطی در محدوده -10 درجه تا 50 درجه سانتی گراد
  • پشتیبانی در سیستم عاملهای ویندوز، لینوکس و اندروید

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.