به نظر پیشتازان صنعت سیستم نظارت تصویری، تقاضا برای دوربین هوشمند رو به افزایش است!

به نظر پیشتازان صنعت سیستم نظارت تصویری، تقاضا برای دوربین هوشمند رو به افزایش است!

دوشنبه 1395.03.10

به گفته جیمز مک وی رئیس شرکت سیستم نظارت تصویری Auglle : ما پیش بینی می کنیم که تقاضا برای دوربین مداربسته بصورت انفجاری افزایش یابد، زیرا جهان در حال تلاش در درک راهی برای پیشگیری از عملیات های تروریستی است. تقاضا برای دوربین مداربسته در حال رشد است اما هنوز الزامات وجود کسانی که تصاویر را زیر نظر میگیرند و در واقع نیروی انسانی ناظر شناخته می شوند، پا برجاست. برای همین موضوع است که طیف وسیعی از تقاضاها برای داشتن دوربین مداربسته با لفظ "هوشمند" بیشتر شده است و می تواند کاهش نیاز به نیروهای انسانی بیشتر را نیز به همراه داشته باشد.

برای مثال شرکت Auglle راهکارهای نظارت تصویری مبتنی بر تکنولوژی روز را ارائه می دهد که بمنظور تولید هشدارهای پیشگیرانه برای پرسنل ناظر طراحی شده است و اقدامات پیشگیرانه می تواند قبل از هر حادثه ناخواسته ای بوسیله این دستگاه ها صورت گیرد. این سیستم از نرم افزارهای پیشرفته و بروز آنالیزگر با قابلیت ذخیره سازی، برای ارائه هشدارهای مانیتورینگ بکار می رود.

این شرکت اعتقاد دارد که این راه حل بهترین وسیله برای داشتن محیط های آزاد امن است که نگرانی هایی در باره نوع ارتباطات شبکه، سایز، مشکلات پهنای باند و هزینه های کابل کشی دارند.

جیمز مک وی در ادامه افزود: بازار جهانی بیشتر خواهان دوربین مداربسته ارزانتر با کارایی کمی بیشتر شده است. ما می خواهیم یادآوری کنیم که بازار به سمت دوربین مداربسته صرفا با قیمت کمتر نمی رود بلکه به سمت دوربین مداربسته با قابلیت بهتر و بیشتر و قیمتی رقابتی تر می رود. یعنی همچنان رزولوشن بالاتر و داشتن فضای ذخیره بیشتر(مثلا فضای ابری) طرفداران بیشتری خواهد داشت. اما تا زمانی که قیمت ها برای فضای ابری و هزینه های وابسته کاهش نیابد، این سیستم های جدید قدرت رشد زیادی نخواهند داشت.

بعنوان یک بیننده بیرونی بازار دوربین مداربسته و سیستم های نظات تصویری، فکر میکنم در سالهای آینده بیشتر از اینکه بر روی هزینه ها فکر شود بر روی کارایی و اطمینان پذیری متمرکز شویم! بگونه ای که رقابت بر سر کاهش هزینه ها جای خود را به رقابت برای افزایش قابلیت ها و کاهش نیاز به رسیدگی ها بدهد

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.