Hikvision از اقدامات امنیتی و پیشنهادهای امنیت سایبری می گوید

Hikvision از اقدامات امنیتی و پیشنهادهای امنیت سایبری می گوید

يکشنبه 1395.03.23

در مورد سیستم نظارت تصویری ، انگیزه های اصلی مهاجمین سایبری معمولا یا دستکاری و تخریب مدارک تصویری گرفته شده از جرم و یا دسترسی غیر مجاز به ویدئوهای شخصی افراد است.

شناسایی آسیب پذیری های امنیت سایبری پیش از اتفاق

به گفته Bob Germain مدیر پروژه شرکت Hikvision در آمریکا: "ما در دفاتر مرکزی خود نیروی کار ویژه ای در لابراتوار امنیت اطلاعات و شبکه ایجاد کرده ایم. این نیروها درمورد تنظیم استانداردهای امنیتی شرکت مسئول و پاسخگو هستند، ارزیابی ها و تست های امنیتی را انجام می دهند و در صورت بروز مسائل امنیتی پاسخگو خواهند بود. همچنین با شرکتهای تحلیلگر فضای اطلاعاتی نیز به این صورت همکاری داریم که این شرکتها آزمایشات مداوم نفوذپذیری و ارزیابی آسیب پذیری محصولاتمان را انجام می دهند.

ژرمن در ادامه افزود:

" استفاده از سیستم نظارت تصویری در آمریکای شمالی درحال رشد است، نه تنها برای مقاصد امنیتی بلکه برای مقاصد مدیریتی و عملیاتی نیز کاربرد دارد. با گسترش استفاده از آن، لازم است که همواره کاربران علاوه بر سودها به تهدیدات نیز دقت نمایند. Hikvision تعهدی محکم برای آموزش فروشندگان وکاربران درباره بهترین روش های امنیت سایبری وابسته به سیستم نظارت تصویری دارد.

ما معتقدیم که شرکت ها، تکنسین های امنیتی و کاربران نهایی باید باهم تلاش کنند تا بیشترین میزان امنیت سایبری مطمئن بوجود آید. شرکت Hikvision همچنین امنیت سایبری را با اقداماتی از قبیل حذف استفاده از رمزهای عبور پیشفرض و ایجاد انعطاف در تغییر پورت های پیش فرض برای کمتر دیده شدن IP های تجهیزات، بهبود بخشیده است. بنابراین تجهیزات سیستم مداربسته Hikvision بالتبع کمتر در معرض حمله قرار خواهند گرفت. با انجام آزمایشات توسط شرکت های دیگر، Hikvision همواره بدنبال یافتن هرنوع آسیب پذیری امنیتی ممکن است تا از حادثه جلوگیری نماید. نرم افزارهای Hikvision  محل بروز تله های ترافیکی شبکه را محدود می نماید. دسته دیگری از نرم افزارهای کمک کننده نیز بروز رسانی فریم ور و نرم افزارهای Hikvision را آسانتر نموده و بخش "مرکز امنیتی" در سایت این شرکت به شما اطلاعاتی درباره امنیت سایبری داده و ابزارهایی را برای کمک به تجمیع کنندگان و همینطور کاربران ارائه می دهد.

Joe Coe مدیر فروش Hikvision در آمریکای شمالی عقیده دارد :"وقتی که چیزی یا ویدئویی در روی اینترنت قابلیت دیده شدن را داشته باشد یعنی آسیب پذیراست. بهرحال کارهای عالی ساده ای وجود دارند که به امنیت کمک شایانی می کنند."

در پایان باید گفت هرچند این اقدامات در ظاهر ساده بنظر می آیند اما در عمل بخش گسترده ای از مشکلات امنیتی را کاهش خواهد داد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.