50 شخصیت برتر تاثیرگذار در صنعت سیستمهای نظارت تصویری و امنیتی سال 2016 (قسمت سوم)

50 شخصیت برتر تاثیرگذار در صنعت سیستمهای نظارت تصویری و امنیتی سال 2016 (قسمت سوم)

چهارشنبه 1395.06.10

رتبه 39 : Adan Stroudadam stroud

مدیرعامل شرکت Paxton

آدام استرد کار خود را 19 سال پیش در خط تولید محصولات شرکت Paxton آغاز کرد.

کارکنان پکستون، استرد را بدلیل کسب موفقیتها و ابتکاراتش در تکنولوژی کنترل دسترسی ستایش می کنند. او به شرکت پکسنون اعتبار و شخصیت ویژه ای بخشید که با سادگی و کیفیت بالای خود می درخشد. آدام استرد برای کمک به شرکت Paxton داوطلبانه وارد عمل شد تا خدمات مورد نیاز و توسعه قابلیتهای تلفنهای هوشمند را بهتر ارائه نمایند.

وی بعنوان کلید توسعه، رشد و حضور بین المللی شرکت Paxton دفاتر این شرکت را در کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان و اخیرا آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی راه اندازی کرد.

آدام تیم توسعه Paxton را به سمت رشد و بهبود محصولات سوق داد. این بهبودها در زمینه های مهمتری مثل ارائه راهکار و سرویس بازخورد از مشتریان بیشتر مورد توجه وی بود. همچنین او در مورد استفاده و تولید محصولات بر پایه تکنولوژی IP سیستمهای Net2 را پیشنهاد داد. همچنین بین سیستمهای کنترل دسترسی و سیستم ورود Net2 در بازار تعادلی بوجود آورد. اخیرا بیشتر به برقراری اتوماسیون بین ساختمانها و دستگاههای کنترل دسترسی می پردازد و در همین راستا درحال ساخت سیستم  NET10 می باشد.

رتبه 38 : Peter Holland

مشاور ارشد بخش امداد و نجات و رئیس بخش اطفای حریق

جایگاه فعلی در سال 2014 به Sir Ken Knight تعلق داشت. پیتر هلند مشاوره حرفه ای و سطح بالایی به افسران ارشد و فرماندهان نظامی در مورد استراتژی مهار آتش ارائه می دهد. این مشاوره ها شامل واکنش سریع، امنیت و محافظت برابر حریق نیز می شود. ضمنا او در کارنامه خود نظارت و حفاظت از تاج محل را بعنوان افسر ارشد حفاظت در برابر حریق و مشاور امنیتی به ثبت رسانده است. پیتر همچنین مشاوره و خدماتی نیز در مشاغل و سمتهای دولتی در نمایشگاههای ملی ارائه می دهد.

رتبه 37 : Andy Williams CPP Fsylandy williams

رئیس شرکت امنیتی Nomura International

یک متخصص حرفه ای آشنا به مسائل امنیتی همراه با تجربیات قابل توجه که هم بعنوان کاربر و هم بعنوان ارائه دهنده سرویس امنیتی مشغول به کار است. این کهنه سرباز در کشور انگلستان خدمات بسیاری ارائه نموده و بسیار شناخته شده است.

وی در ASIS مربوط به کشور انگلیس و در همکاری با شرکت متخصصان امنیتی و چندین کمیته دیگر در این کشور مشغول به کار است.

رتبه 36 : Paul SchelhaasPaul Schelhaas

مدیرعامل Sunstone IP Systems

پائول پیشتاز در طراحی و توسعه سیستمهای امنیتی تحت شبکه(پروتکل اینترنت) در 12 سال گذشته در بیش از 100 پروژه CCTV (سیستمهای نظارت تصویری) تحت شبکه و همینطور سیستمهای کنترل دسترسی تحت شبکه در انگلستان و اروپا شرکت داشته است.

پائول مدیر بنیانگذار شرکت Sunstone که بصورت ویژه بر روی قراردادهای سیستم نظارتی مشغول به کار است، متخصص در بخش دوربینهای مدار بسته چند مگاپیکسلی، دستگاههای کنترل دسترسی تحت شبکه و تکنولوژیهای وایرلس دیجیتال نیز می باشد.

بگفته خودش به طراحی و پیاده سازی تجهیزات سیستمهای دیجیتال برای دیتاسنترها، مدارس مستقل، دانشگاهها و مناطق محلی جنوب شرقی و همچنین انگلستان مشغول می باشد.

شرکت Sunstone یکی از نامزدهای دریافت جایزه امنیتی سال بوده است. در بخش امنیت SME در سال 2014 جایزه خلاقیت امنیتی را بدست آورده است. پائول در IFSEC 2014 نیز در بین 40 فرد برتر تاثیرگذار در صنعت امنیتی قرار داشت.

رتبه 35 : Hu YangzhongHu Yangzhong

مدیرعامل شرکت Hikvision

Hu Yangzhong شرکت Hikvision را در این سالها بطرز عجیبی با رشد فزاینده از زمان تاسیس شرکت در سال 2001 تا به امروز هدایت کرده است. با بیش از 25 سال تجربه در فضای IT و صنایع امنیتی، Yangzhong توانسته تجربیات گسترده ای را در شکلگیری برنامه های خلاقانه استراتژیک در بازار تماما متغیر سیستمهای نظارتی بدست آورد.

شرکت هایک ویژن با تمهیدات او به بزرگترین تولیدکننده تجهیزات سیستمهای نظارت تصویری و مداربسته در جهان تبدیل شده است. چالش کسب مقام اول توسط Hikvision در سال 2012 توسط موسسه IHS نمود پیدا کرد و بیکباره با سه پله ارتقاء در رتبه بندی A&S در سال 2014 مورد توجه همگان قرار گرفت. از زمان شهرت گرفتن این غول چینی در لیست شرکتهای مشهور در سال 2010، توانست بازار سرمایه ایالات متحده آمریکا را با 32.2 میلیارد دلار از آن خود نماید.

شرکت Hikvision در حال حاضر در بیش از 100 کشور دنیا خدماتش را ارائه می دهد و از دوربینهای مداربسته این شرکت در بازیهای المپیک 2008، World Expo 2010، مسابقات World Cup 2014 برزیل، پروژه شهر امن در کره جنوبی، مراکز تفریحی فیلادلفیا و بندرگاه Dun Laoghaire در ایرلند استفاده شده است.

شرکت هایک ویژن در سال 2001 شروع بکار کرده است و امروز با 13000 کارمند و بیش از 4000 نیروی کار در بخش تحقیق و توسعه درحال کار است.

رتبه 34 : دکتر Debbie Smith OBEDebbie Smith

مدیر بخش علوم و ساخت محصولات پیشگیری و مدیریت حریق شرکت BRE

Debbie در سال 1984 پس از تکمیل مدارج علمیش در دانشگاه بیرمنگام در مقطع دکترای متالوژی و علوم مواد به مرکز تحقیق حریق (FRS) در شرکت BRE پیوست. در سالهای متمادی اسمیت در بخش وسیعی از مشاغل و تحقیقات مربوط به صنعت پیشگیری از حریق شرکت داشته و در زمینه های بررسی و تست، صدور گواهینامه و مشاوره، واکنش مواد در آتش، رفتار انتشاری آتش، توسعه و اعتبارسنجی روشهای مدلسازی ریاضی نیز کار کرده است.

مشارکت وی در روشهای اروپایی بررسی آتش سوزی، طبقه بندی شماتیک برای محصولات ساختمانی و توسعه استانداردهای مهندسی امنیت در برابر حریق باعث شده او به این لیست افزوده شود. اخیرا او به مباحث پایدارسازی مصالح و تاثیرات آن بر روی پیشگیری از حریق و روشهای ساخت و ساز  علاقمند شده است.

Debbie بعنوان رئیس کمیته اروپایی CEN TC127 مفتخر به دریافت مدال هنر ملکه انگلستان در مورد خدمات ایمنی و پیگیری از حریق شده است.

رتبه 33 : Kate ClarkKate Clark

مدیرعامل شرکت Yale

Kate Clark مدیر حرفه ای و مجربی است که تجربه بازار وسیع اروپا را نیز در کارنامه کاری خود داشته است. Kate با رکورد زنی در کسب اهداف مترقی و دور از انتظار، کسب و کارهای جدیدی را در کانالها و مناطق متعدد به پیش می برد.

در سوئد، کیت تمام فعالیتهای مشاغل مرتبط با برند Yale و محصولات منطقه اسکاندیناوی را اداره می نماید. وی تجربه خوبی در مورد مدیریت سرمایه ذینفعان و شرکائی مثل Versure AB و Aptus AB داشته است. وی بیشتر بر روی توسعه سیستمهای دیجیتالی امنیت سازه ها و ارتباط با اینترنت اشیاء بعنوان بخشی از استراتژی توسعه شرکت ASSA ABLOY درحال کار می باشد.

Kate بیش از 10 سال تجربه اجرای پروژه های بین المللی را در بخش فروشگاهی و همینطور تامین کنندگان محصولات دارد. او بعنوان بازاریاب معتبر CIM درحال طی نمودن دوره های مدیریت در IMD می باشد. در سال جاری او مدیریت شرکت Yale در سراسر منطقه EMEA را برعهده دارد.

رتبه 32 : Jonas AnderssonJonas Andersson

معاون ارشد رئیس در Samsung Techwin

Jonas Andersson رئیس اسبق کمیته راهبردی ONVIF، مشاور ارشد رئیس شرکت Samsung Techwin در بخش برنامه ریزی تولید و بازاریابی استراتژیک راهکارهای امنیتی می باشد. وی در سال 2013 به این شرکت پیوست و در دوره کاری 18 ساله خود تجربیات خوبی کسب کرده است. از سمتهای کاری او ریاست Axis در بخش مدیریت محصولات ویدئویی و راهکارهای ویدئویی و مدیریت توسعه کسب و کار می باشد. اندرسون در سمت ریاست کمیته ONVIF(انجمن رابط ویدئویی شبکه باز) در بین سالهای 2008 تا 2012 نیز تجربیات خوبی بدست آورده است.

رتبه 31 : Raman ChaggerRaman Chagger

مشاور اصلی در بخش تشخیص حریق شرکت BRE Global

Raman Chagger مسئول فعالیتهای توسعه و تحقیقاتی می باشد. او در زمینه استانداردهای دستگاه هشدار آتش سوزی و تشخیص حریق در انگلیس یک کارشناس فنی موفق به حساب می آید. رامان عضو کمیته و دارنده جایگاه ویژه در بخش استانداردهای تشخیص حریق در سری EN54 می باشد.

او مقالات و تحقیقات بسیاری در زمینه جنبه های بنیادی تشخیص و هشدار حریق بر اساس استانداردهای انگلیس و کدهای استاندارد اروپایی دارد که بعضی از این مقالات شامل تشخیص دود در ساختمانهای بلند مرتبه، هشدارهای ناصحیح و روشهای آزمون توسعه و کارایی دستگاههای هشداردهنده مجازی براساس تشخیص حریق از طریق ویدئو می باشد.

رتبه 30 : Mike TennentMike Tennent

ریاست غیر اجرایی Tavcom Training

موسس و مدیرعامل درشرکت Tavcom Training  که بخشی از گروه بین المللی شناخته شده Linx بحساب می آید. ارائه آموزش سیستمهای امنیتی معتبر را نیز برعهده دارد.

بگفته او :

ما دوره های گواهینامه BTEC را به دانشجویان، تکنسینهای نصب، اپراتورها، مدیران و طراحان سیستمهای نظارت تصویری(CCTV)، شبکه های IP، هشدار دهنده های ورود، کنترل دسترسی، تشخیص حریق و هر نوع آموزش دیگری از سیستمهای امنیتی الکترونیکی را ارائه می دهیم.

رتبه 29 : David GillDavid Gill

موسس و مدیرعامل Linx International

David Gill بعنوان یک متخصص موفق در بخش خدمات پلیس، شرکت Linx International را در سال 1987 تاسیس نمود. شرکت لینکس سرویسهای مشاوره ای امنیتی در اختیار طیف وسیعی از ارگانها قرار می دهد. دیوید در زمینه مدیریت بحران(برنامه ریزی و پذیرش مسئولیت) و تحقیقات در مورد وقوع جرم در محل ارتکاب بشکلی ویژه تخصص دارد.

دیوید گیل پیش از این سمت نیز بعنوان معاون رئیس  موسسه امنیتی مشغول به کار بود و یکی از 10 شخصیت متخصص امنیتی در انگلستان بحساب می آمد.

رتبه 28 : Colin ToddColin Todd

مدیرعامل شرکت CS TODD and Associates

Colin Todd شرکت CSTODD را پس از سالها تجربه مدیریت بحران و مهندسی حفاظت در برابر حریق در سال 1982 تاسیس نمود. تیم او متشکل از دو تخصص شامل مهندسی و پیشگیری از حریق می باشد.

فعالیتهای شرکت CSTODD حول تمامی استانداردهای حفاظت در برابر حریق، پیشگیری، روشهای اطفاء، سیستمهای اطفاء آبپاش ساختمانی و مدیریت سازه ها از جمله ساختمانها در برابر آتش سوزی می باشد. این شرکت از طرف موسسه ملی بازرسی(NSI) دارای تاییدیه رسمی می باشد.

رتبه 27 : John DaviesJohn Davies

مدیر عامل شرکت TDSi

John Davies که هدایت بخش کنترل دسترسی جانبازان (سربازان جنگهای گذشته) شرکت  TDSi را در سال 2003 در دست داشت در سال 1979 در گروه نظامی نیروی هوایی Biritish Aerospace شروع به کار نمود. در سال 1981 این سمت را رها و پس از ترک انگلستان به شرکت Litton در ژاپن و سنگاپور و آمریکا برای کار بر روی پروژه های پتروشیمی و نفت و گاز پیوست. در کارهای بعدیش به مذاکراتی با شرکتهای مالزیایی دولتی و کانادایی در زمینه نظارت آلودگی آب و هوا پرداخت.

در سال 1997 با بازگشت به انگلستان، مدیریت یک شرکت تحلیلگر در زمینه تجهیزات تشخیص گازهای سمی را برعهده گرفت و در سال 1999 نیز به یک استارت آپ در زمینه تلکام پیوست.

در زمان مدیریت وی در بخش صادرات شرکت TDSi ، میزان فروش 40 درصدی شرکت را به رشدی 50 درصدی مبدل ساخت.

جان عضو فعال اتحادیه صنعت امنیتی بریتانیا که رئیس شورای صادرات نیز در سالهای 2010 تا 2013 بود در حال حاضر در گروه مشاوران بخش امنیتی (SSAG) UKTI DSO مشغول به فعالیت است.

رتبه 26 : Andrew NichollsAndrew Nicholls

قائم مقام مدیر عامل در موسسه امنیت و رئیس پیشین بخش امنیت در Mitchells & Butlers

از سمتهای مهم وی می توان به ریاست انجمن امنیت خوراک و عضویت انجمن جرایم کسب و کار استراتژیک اشاره نمود. در سال 2015 او مفتخر به کسب جایزه مبارزه ملی ضد تروریسم از فرماندهان ارشد ملی گردید.

اندرو در سال 2009 بعنوان عضو انجمن وارد و در سال 2011 مدیریت آن را بدست گرفت. در سال 2015 نیز به معاونت ریاست کل منصوب گردید.

رتبه 25 : Jon HallJon Hall

مدیرعامل QFSM(نشان خدمات حریق ملکه)

متخصص در زمینه شرایط بحران، رئیس سابق آتشنشانی و رئیس تشکیلات اطفاء حریق و امداد و نجات و مشاور دولت.

او با مدیریت بحران در صنعت نفت و گاز دریایی، مسیر حرفه ای شدن و موفقیت را طی نمود و تبدیل به مشاور ارشد دولتی شد. چندین سال در تیمهای توسعه آموزش و کسب و کار به ارائه سرویسهای حرفه ای در صنایع موفق بین المللی و محلی در حال رشد، پرداخت.

ده سال بعنوان افسر ارشد آتش نشانی در میدلندز مشغول به کار بود. او بعنوان یک مشاور استراتژیک بین المللی به دولت انگلستان تحت برنامه "UK-Aid" خدمت می نماید. وی در سال 2014 مفتخر به کسب مدال خدمت در بخش حریق از ملکه انگلستان شده است.

رتبه 24 : Keith BloodworthKeith Bloodworth

مدیرعامل شرکت CNL Software

یکی از 10 رتبه برتر در لیست IFSEC Global سالهای گذشته که امسال با سیری نزولی در رتبه 24  قرار گرفت. Bloodworth که با مشارکت Martin Gren(یکی از 10 نفر برتر) بعنوان موسسین شرکت Axis بحساب می آیند از آن زمان به پشتوانه تبدیل شدن به چهره ای مشهور در معرفی PSIM(مدیریت اطلاعات امنیت فیزیکی) در راس شرکتی که موسس آن بود (CNL Software) قرار گرفت.

پس از 40 سال کارآفرینی در مشاغل IT، در جایگاه خوبی به بهره برداری از رواج رشد فضای امنیت فیزیکی و دیجیتالی پرداخت.

او در شرکت Axis در واقع بنیانگذار تکنولوژی IPCCTV یعنی سیستم نظارت تصویری تحت شبکه بحساب می آید.

رتبه 23 : Mark ButtonMark Button

دکترای جرم شناسی از دانشگاه پورتموث

مارک باتن مدیر مرکز مطالعات مقابله با جرایم در موسسه مطالعات عدالت کیفری دانشگاه پورتموث است. مارک مطالب بسیاری در رابطه با مقابله با روشهای کلاهبرداری، مسائل مربوط به کارآگاهان خصوصی منتشر کرده است و کتب و مجلات متعددی نیز در این رابطه در دست تحریر دارد.

مارک مدرک لیسانس خود را در دانشگاه Exeter و کارشناسی ارشد را در دانشگاه وار ویک کسب کرده است و دکترای خود را نیز در دانشگاه اقتصاد لندن به اتمام رسانده است.

رتبه 22 : Steve HammMark Button

مدیر و رئیس بین الملل IFE

استیو رئیس هیئت مدیره موسسه مهندسان حریق و ریاست این نهاد بین المللی را برای سالهای 2015 و 2016 در دست داشت. پیشتر نیز در خدمات امداد و نجات و اطفای حریق در لندن حرفه ای شده بود.

وی در بازیهای المپیک و پارا المپیک در سال 2012 نشان فرماندهی شهر لندن را از آن خود کرد و وظیفه اش نیز سنجش میزان درستی تمهیدات برنامه ریزی شده برای برگزاری مسابقات، اجرا و همینطور ارزیابیهای پس از آن بود. وی تیمی را هدایت می کرد که برقراری نظم در شهر لندن و اطراف اسکاتلند را بر عهده داشت تا در مقابل هرگونه تهدیدی با عملکردی قوی و منسجم بتوانند در طول دوره مسابقات خدمات اطفای حریق و پیش گیری از حوادث آتش سوزی را سامان بخشند.

رتبه 21 : Per BjorkdahlPer Bjorkdahl

ریاست کمیته ONVIF

Bjorkdahl از سال 2013 ریاست کمیته ONVIF را با نظارت بر توسعه استانداردهای فنی برای تکنولوژی تحت شبکه، تسهیل همکاریها بر عهده گرفت. فکر میکنیم که در سالهای آینده او از پیشتازان ادغام شرکتهای تولیدکننده تجهیزات نظارت تصویری باشد.

کمیته همکاریهای ONVIF که توسط شرکتهای Axis، Sony و سیستمهای امنیتی Bosch با 31 عضو دائم از جمله Honeywell، Sony و Pelco تاسیس شد، درحال حاضر دارای مجموعا 438 عضو سازمان یافته می باشد.

رتبه 20 : Nick CoombeNick Coombe

سازمان آتشنشانی شهر لندن

Nick Coombe بیش از سه دهه تجربه در بخش خدمات اطفای حریق و نزدیک به دو دهه در بخش امنیت و پیشگیری از حریق را پشتوانه کار خود قرار داده است. او بعنوان معاون ریاست گروه پشتیبانی CFOA (انجمن روسای مراکز اطفای حریق)، در بخش اجرائیات، سخنگوی شورای RA و عضو BSI FSH/2 در حال کار است.

در ادامه به مطالعه قسمت چهارم بپردازید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.