50 شخصیت برتر تاثیرگذار در صنعت سیستمهای نظارت تصویری و امنیتی سال 2016 (قسمت چهارم)

50 شخصیت برتر تاثیرگذار در صنعت سیستمهای نظارت تصویری و امنیتی سال 2016 (قسمت چهارم)

يکشنبه 1395.06.14

رتبه 19 : Chris Philips GCGI FSyLChris Phillips

متخصص مبارزه با تروریسم

Chris یک افسر ارشد متخصص و باسابقه است و در امور استراتژیک مبارزه با تروریسم (CT) و فعالیتهای امنیتی، آموزش مبارزه با تروریسم، ارزیابی تهدید و تضمین امنیت بشکلی ویژه مشغول به فعالیت است.

او تجارب گسترده ای در مدیریت بحران داشته و از شهرت بینظیری در دو سطح استراتژیک و عملیات برخوردار است. وی از قدرت بسیار بالایی در سخنوری اجتماعی بهره می برد و می تواند به عنوان یک رهبر، منشاء توسعه و تغییرات سازمانی بحساب بیاید. مهارتهای فردی قوی و توانایی سیاستگذاری مستقیم او، همانند مهارت ایجاد انگیزش برای دیگران، در رسیدن به هدف در وی نهادینه شده است.

رتبه 18 : Wilf ButcherWilf butcher

مدیرعامل انجمن متخصصان پیشگیری و محافظت در برابر حریق (ASFP)

Wilf Butcher از سال 2007 بعنوان مهره کلیدی در صنعت پیشگیری از حریق مشغول به کار است.

نظر یکی از اعضای هیئت داوران در مورد بوتچر :

او پرشور، آگاه و مطلع، استراتژی پرداز، خستگی ناپذیر و پرتلاش است. فعالیت او باعث افزایش چشمگیر آگاهی، اطلاعات و دانش طیف وسیعی از طرفداران و دنبال کنندگان دانش و تشنگان اطلاعات خواهد بود.

رتبه 17 : Roy CooperRoy Cooper

مدیرعامل(سردبیر) مجله Professional Security

Roy Cooper مدیرعامل(سردبیر) و مالک امتیاز مجله Professional Security است. این مجله در سال 1990 تاسیس و همچنان در حال انتشار است.

وی در مجله اش اطلاعات بازار امنیتی انگلستان را در اختیار کاربران، تکنسینهای نصب و صاحبان پروژه ها قرار می دهد.

Roy از سال 1972 در صنعت امنیتی درحال کار بوده است و از یک متخصص زنگهای اولیه ورودی ساختمانها تبدیل به مسئول فروش شرکتهای تولیدکننده و توزیع کنندگان بزرگ شد. او بر روی دستگاههای هشداردهنده ورود، سیستمهای کنترل دسترسی و نظارت تصویری و بخش الکترونیکی سیستمهای امنیتی کسب و کارها در انگلستان متمرکز شده است.

رتبه 16 :  Don Randall MBEDon Randall

موسس انجمن Don Randall

Don Randall تخصص خود را با کار در پلیس لندن و تمرکز بر روی تخلفات و مبارزه با تروریسم آغاز کرد. پس از کسب تجربه بمدت 4 سال ، بعنوان قائم مقام کمیته مبارزه با خرابکاری به مسیرش ادامه داد. او پیش از آنکه در سال 2008 وارد بانک انگلستان شود، در شرکت JPMorgan Chase بعنوان مدیر مشغول به کار بود. او سپس به عنوان نامزد ریاست بانک جهانی Security Group در سال 2013 معرفی شد. Randall در مقامهای اداری دیگری مثل عضویت در انجمن ضد جرم شهر لندن، تاسیس و معاونت کمیته امنیت حفاظت و ارتباطات (بازیهای المپیک) تجربیات دیگری کسب کرد. در سال 2013 جایزه برتر امنیت را در همکاری برتر صنعت امنیتی از آن خود کرد.

وی در کمیته مشورتی امنیت سایبری بانک انگلستان به عنوان نماینده دولت نیز خدماتی ارائه نموده است.

رتبه 15 : Martin HarveyMartin Harvey

شرکت و انجمن Euralarm

مارتین هاروی برای حدود چهار دهه است که وارد صنعت امنیت و پیشگیری از حریق شده است. ریاست بخش سیستمهای امنیتی و حفاظتی BSIA (کمیته های استاندارد انگلستان) از دیگر تجربیات اوست.

وی با شرکت EMI Electronics کار خود را آغاز کرد و سپس در ساخت اولین میکروپروسسور دستگاه هشدار ورود در دپارتمان تحقیق و توسعه AFA Minerva شرکت نمود. وی در ادامه برای طراحی سیستمهای کنترل سکوهای دریای شمالی وارد صنعت دریایی شد. پس از آن مدیریت طیف وسیعی از تجهیزات امنیتی و پیشگیری از حریق را برعهده گرفت.

و در آخر وی از سال 2012 تا کنون بعنوان مدیر امور نظارتی در شرکت Tyco مشغول به کار است.

رتبه 14 : Mike Gillespiemike gillespie

مدیرعامل شرکت Advent IM

مایک گیل اسپای، مدیرعامل و موسس شرکت امنیت اطلاعات و مشاور امنیت فیزیکی Advent IM بوده و همچنین مدیریت استراتژی سایبری و تحقیقات موسسه امنیتی را نیز بر عهده دارد.

شرکت Advent IM در زمینه راهکارهای جامع مدیریت امنیت، امنیت اطلاعات، بیمه اطلاعات HMG، تداوم کسب و کار و PCI-DS بصورت تخصصی خدمات ارائه می دهد.

وی شخصی پرتلاش و رهبری قدرتمند است. او هر هفته در مورد دانش رایانه و تغییرات آینده علمی در این صنعت، مطالبی منتشر می نماید و طرفدارانش او را شخصی مثبت گرا، متخصص، راهنمایی مناسب می دانند.

رتبه 13 : Mike WhiteMike White

مدیریت مرکز مشاوره آموزشی و امنیتی Hampton

مایکل بیش از 15 سال تجربه مدیریت امنیت در بخشهای عمومی و اختصاصی در انگلستان داشته و در موقعیتهایی مثل مراکز خرید، ادارات، مراکز پخش، امنیت نمایشگاهها، امنیت دیپلماتیک، سازمانهای رسانه ای (روزنامه های ملی و خبر گذاریها و کانالهای تلویزیونی) و سازمان بورس اوراق بهادار لندن تجربیات گرانبهایی کسب نموده است.

مایکل به عنوان عضو موسسه امنیتی ASIS UK و در انجمن متخصصان صنعت امنیت بین المللی(سمت مدیریت) به خدمت پرداخت. وی تقریبا در هر بخشی از این صنعت با شبکه وسیعی از متخصاصان امنیتی در ارتباط است و در انگلستان و در عرصه جهانی شناخته شده است.

مایکل بعنوان یک سخنران معروف در اکثر نمایشگاههای امنیتی مثل IFSEC 2013,2014 و چهارمین کنفرانس امنیتی و حفاظتی عربستان سعودی بعنوان نایب رئیس و در کنفرانس شرق-غرب در مناکو، بارسلونا، رم و پاریس شرکت کرد. همچنین در کنفرانسهای امنیتی بیست 14 و بیست 15 در ناتینگهام، بریستول، منچستر حضور یافت و به نشریات امنیتی در دو فضای چاپی و آنلاین کمک نمود.

رتبه 12 : Simon BanksSimon Banks

مدیر گروه شرکت CSL Dualcom

Simon Banks نسبت به سال گذشته در این رده بندی یک پله صعود داشته است. وی مدیر گروه و موسس شرکت CSL DualCom می باشد. سیمون پشتیبان مهندسان مبتکر آینده و در گروه توسعه دولتی Trailblazer درحال برنامه ریزی بر روی ساختار آکادمیک جدیدی برای مبانی آموزشی سال 2017 می باشد.

او از بنیانگزاران دوره های کارآموزی کمپینهای امنیتی در اوایل سال 2011 بشمار می رود که بیش از 2300 کارآموز جوان را تا به امروز در صنعت امنیتی به متخصصان خبره مبدل ساخته است.

وی که یک متخصص و کارشناس خبره صنعت امنیت و حفاظت به شمار می رود بعنوان عضو هیئت مدیره NSI در بخش امنیت به کار خود ادامه می دهد.

رتبه 11 : Peter French MBE CPPPeter French

مدیرعامل SSR

پیتر فرنچ در بخش سرویسهای شغلی از سال 1979 مشغول به کار است. او در مسیر توسعه و رشدش در جایگاه موسس و مدیر توانسته تجربیات خوبی بدست آورد. او سمتهای غیر اجرایی دیگری نیز مانند برنامه ریزی منابع انسانی، ایجاد انگیزش و روانسنجی در پرونده کاری داشته است. وی که عضو سابق انجمن جرم زدایی انگلستان بوده است در حال حاضر بعنوان عضو اروپایی ISMA بحساب می آید. او استاد با سابقه و مورد اعتمادی است که در حال حاضر به مشاوره تعدادی از کمیته های مرتبط با پروژه اشتغالزایی در انگلستان می پردازد. بازسازی ساختمانهای میراث فرهنگی با پشتیبانی مالی 10 میلیارد یورویی توسط شاهزاده انگلستان نیز با تعهد کاری پیتر درحال انجام است که نشان از اعتبار وی خواهد داشت.

در بخش پنجم(آخرین قسمت) به معرفی 10 شخصیت برتر در سال 2016 خواهیم پرداخت. با cctvonline همراه شوید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.