بروزشدن دوربینهای مداربسته سری Q35 اکسیز با ظاهری فلزی

بروزشدن دوربینهای مداربسته سری Q35 اکسیز با ظاهری فلزی

يکشنبه 1395.09.14

شرکت Axis سری دوربین مداربسته Q35 را با بروزرسانی دوربینهای مداربسته نسخه قدیمیتر با شمایلی فلزی در سری جدید به بازار عرضه خواهد کرد. در سری جدید دوربینهای مداربسته اکسیز Q35، تکنولوژی سنسورهای تصویربرداری و قابلیت پردازشی تصاویر در نور کم بهبود یافته اند.

این قابلیتهای پردازشی شامل تکنولوژی اختصاصی شرکت اکسیز با نام Light Finder نیز خواهد شد که می تواند نسبت به شرایط نوری محیط با حساسیت بهتر هماهنگ شده و بوسیله تکنولوژی WDR تصاویر بهتری ارائه دهد.

دو مدل جدید دوربینهای مداربسته Axis دارای استاندارد مقاومت در برابر شرایط سخت دریایی و خوردگی و اکسید توسط آب شور دریا و محیطهای شیمیایی خواهد بود.

به گفته شرکت اکسیز این دو مدل دوربین مداربسته تحت شبکه از خانواده Q35 بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ با پوشش Electropolished و مقاوم در برابر خوردگی و اکسید شوندگی به بازار عرضه می شوند.

دوربینهای مداربسته Axis Q3505-SVE و Axis Q3505-V در فرم دوربین مداربسته دام از استاندارد مقاومت IK10 ، IP69 و NEMA 4X برخوردار بوده و برای کار در شرایط سخت می تواند محدوده دمایی از 50 درجه زیر صفر تا 60 درجه بالای صفر را تحمل نماید. قابلیت EIS یا تثبیت الکترونیکی تصاویر هم بدلیل پویا بودن محیطهای صنعتی می تواند کارآمد باشد.

دوربین مداربسته Axis Q35

به گفته پتربنرمارک مدیر محصولات اکسیز :

سری Axis Q35 برای سیستمهای نظارت تصویری با حساسیت بالا طراحی شده بودند که در مدلهای بروزشده جدید بطور محسوسی قابلیتهای پردازش نور و کیفیت تصاویر در شرایط نوری متغیر بهبود یافته و قابلیت WDR نیز افزایش یافته است.

تولید دوربینهای مداربسته جدید فلزی متناسب با شرایط کاری در محیطهای بهداشت و درمان، محیطهای تجاری و صنایع مثل کارخانجات غذا و دارو یا در سواحل و مراکز دریایی صورت گرفته است. تمام مدلهای جدید به تکنولوژی فشرده سازی هوشمند ZipStream مجهزند.

دوربینهای مداربسته Q35 قابلیت زوم و فکوس از راه دور توسط کاربر داشته و براحتی می توان عمق میدان دید، رزولوشن و کنتراست تصویر را تنظیم کرد.

 دوربین مداربسته اکسیز در این سری قادر است با رزولوشن 1080P با سرعت 50 و 60 فریم در ثانیه به ضبط تصاویر بپردازد و در صورتی که نیاز به سرعت ضبط بالاتری داشته باشید براحتی با کاهش رزولوشن به 720P می توانید 100 و 120 فریم در ثانیه را تجربه نمایید.

یکی از نکات منفی این سری دوربین مدار بسته عدم پشتیبانی از کدک H.265 است.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.