گزارش تصویری تکنولوژیهای نوین و ترندهای آینده در نمایشگاه IFSEC 2016

گزارش تصویری تکنولوژیهای نوین و ترندهای آینده در نمایشگاه IFSEC 2016

جمعه 1395.04.04
در بخش های مختلف نمایشگاه امسال IFSEC به پروژه های جدید برمی خورید که قطعا در آینده ای نزدیک به محبوبیت بیشتری می رسند. بازار آینده در دست ترندها و علایقی در تکنولوژی است که در نمایشگاه ها پیشتر دیده می شوند. در ادامه به لیست مهمی ازین دست می پردازیم. شما را به دیدن تصاویر مربوط به این نمایشگاه در ادامه دعوت می کنیم.
Drone-zone
در تصویر بالا Drone شرکت تایفون را مشاهده می کنید. گویا این شرکت درحال کار برروی خط تولید سیستم های ناوبری جدید نیز می باشد. یکی از ویژگی های این Drone قابلیت تعلیق در هوای نیمه طوفانی است.
Drone-Zone
Drone یا در فارسی شاید عبارت "دوربین پرنده بدون سرنشین " بهترین معادل ممکنش باشد! این محصول در آینده همراه با دقدقه ها و علایق فراوانی رواج بیشتری خواهد یافت . در نمایشگاه IFSEC 2016 در اولین روز برگزاری نمایشگاه محوطه پرواز Drone راه اندازی شد و از طرف شرکت های بزرگ مورد استقبال قرار گرفت.
خانه-هوشمند
سیستم هوشمند سازی خانه در بخشی از نمایشگاه توسط شرکت Yale بشکل ماکتی از خانه مجهز به تجهیزات هوشمند به نمایش گذاشته شده است که در تصویر بالا مشاهده می نمایید.
خانه-هوشمند
در تصویر بالا سیستم هوشمند شرکت Control4 مشاهده می شود که در خبر اختصاصی سیستم هوشمند سازی خانه در IFSEC 2016 به آن پرداخته شد.
قفل-هوشمند
قفل های هوشمند که با تکنولوژی نوین بایومتریک در حال پیشرفت هستند.
دوربین-پوششی
دوربین های پیشرفته پوششی در لباس های نیروهای امنیتی بشکل پیشرفته ای توسعه یافته و به امکاناتی همچون دید در شب نیز مجهز شده بودند.
لوازم-اطفاء-حریق
بخش مهمی از نمایشگاه IFSEC 2016 به روند سالهای پیش به FIREX متعلق است که به تجهیزات پیشگیری، تشخیص و اطفای حریق می پردازند.
سیستمی که در زیر در تصویر می بینید سیستم هوشمند BloodHound نام دارد که با استفاده از امواج صوتی ریز و سیستم ضد UV و تشخیص آتش سوزی در خودروهای مسابقات فرمول 1 جان رانندگان حرفه ای را نجات می دهد:
سیستم-اطفائ-حریق-خودرو
با ادامه اخبار از نمایشگاه IFSEC 2016 با ما همراه باشید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.