جدیدترین دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ شرکت داهوا : DH-PTZ35230U-IRA-N

جدیدترین دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ شرکت داهوا : DH-PTZ35230U-IRA-N

دوشنبه 1395.08.17

شرکت داهوا از عرضه جدیدترین دوربین مداربسته PTZ با نام PTZ35230U-IRA-N برای استفاده در سیستمهای مکانیابی خبر داد. دوربین مداربسته جدید داهوا با قابلیت کار با تکنولوژی Starlight و همینطور بهره مندی از نور IR با بردی تا 150 متر می تواند برای نظارت محیطهای وسیع مورد استفاده قرار گیرد.

در این دوربین مداربسته از سنسور Exmor R CMOS با 2 مگاپیکسل رزولوشن استفاده شده است که داراری ابعاد 1/2.8” بوده و از زوم اپتیکال 30X بهره می برد.

دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ35230U قادر است با حداکثر 60 یا 50 فریم در ثانیه با رزولوشن Full HD (2MP) به ضبط تصاویر بپردازد. ضمن اینکه در رزولوشن 720P نیز چندین انتخاب برای سرعت ضبط در اختیار کاربر وجود خواهد داشت که می تواند طیفی بین 25 تا 60 فریم در ثانیه را در بر داشته باشد.

قابلیت کار در نور کم بر اساس تکنولوژی Starlight این دوربین مداربسته را قادر می نماید در نوری با شدت 0.005 لوکس نیز بتواند بدون نیاز به نور IR به ضبط تصاویر بپردازد. البته قابلیت ICR برای روز و شب نیز قابلیت دید این دوربین مداربسته جدید داهوا را در شبانه روز ارتقاء می بخشد.

این دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا در محدوده دمایی بین -30 تا 65 درجه بالای صفر و با استاندارد IP66 قادر است در محیط آزاد به کار خود ادامه دهد.

برای مقابله با هرگونه شک الکتریکی و جلوگیری از صدمه در برابر اصابت رعد و برق در این دوربین مداربسته از استاندارد مقاومت 6KV استفاده شده است.

با توجه به قابلیتهای مورد نیاز برای دوربینهای مداربسته PTZ، این دوربین مدار بسته Dahua قادر است با گردش 360 درجه افقی پیوسته و چرخش 180 درجه ای عمودی (در محدوده +90 تا -90) پوشش نظارتی مناسبی داشته باشد.

محدوده فاصله کانونی PTZ35230U-IRA-N بین 4.5 میلیمتر تا 135 میلیمتر و گشودگی دهانه لنز بین F1.6 تا F4.4 می باشد.

این دوربین مداربسته کاملا با کدک H.265 سازگار شده است و در کنار آن می تواند با کدکهای H.264 و MJPEG نیز بخوبی کار کند. ضمن اینکه در این دوربین مداربسته از سه جریان تصویری بصورت همزمان پشتیبانی می شود؛ که جریان اصلی با 2 مگاپیکسل (1080P) و 50/60 فریم درثانیه، جریان دوم با همین رزولوشن 25/30 فریم درثانیه و جریان آخر هم با رزولوشن D1/CIF با 25/30 فریم درثانیه در اختیار کاربر خواهد بود. قابلیت جذاب این جریانهای تصویری این است که برای هرکدام از آنها میزان فریم تصویر کاملا در محدوده 1 فریم در ثانیه تا عددهای یادشده برای هر کدام قابل تغییر خواهد بود.

جدیدترین دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ داهوا بر اساس پلتفرم دوربینهای مداربسته مورد استفاده در سیستمهای مکانیابی و ناوبری طراحی شده است. در این دوربین مداربسته برای سازگاری با سیستمهای مکانیابی از استاندارد تصویری PAL نیز پشتیبانی خواهد شد.

میزان مصرف انرژی در این دوربین مداربسته بدلیل استفاده از پروژکتور IR متشکل از 8 ال ای دی دید در شب، نسبت به محصولات رقیب کمی بالاست و عددی معادل 60 وات است که نیاز به آداپتوری با جریان 5 آمپر خواهد داشت.

با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری دهید!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.


کاربران سایت دوربین مداربسته
عزیزی

سلام. این دوربین قابلیت سنس کردن و دنبال کردن موضوع را دارد؟

11:50 1397.05.06