3 دوربین مداربسته 4K جدید به لیست Hanwha Wisenet P افزوده شد.

3 دوربین مداربسته 4K جدید به لیست Hanwha Wisenet P افزوده شد.

شنبه 1395.08.22

3 دوربین مداربسته 4K جدید در رده محصولات Wisenet P

شرکت Hanwha Techwin سه محصول جدید دیگر از سری دوربینهای مداربسته Samsung Wisenet P با رزولوشن 4K سازگار با کدک H.265 و کدک هوشمند اختصاصی WiseStream وارد خط تولید کرد. این محصولات جدید از قابلیت فشرده سازی رقابتی برخوردارند که می توانند بصورت دینامیک بر روی انکد کردن تصاویر کنترل داشته و با تنظیم کیفیت و فشرده سازی بر اساس حرکات در صحنه فشرده سازی مناسبی ارائه دهند. در نتیجه میزان نیاز به پهنای باند و حافظه در سری جدید دوربینهای مداربسته 12 مگاپیکسلی از خانواده Wisenet P بصورت چشمگیری کاهش یافته و همانند استفاده از دوربین مداربسته با رزولوشن پایینتر و کدک H.264 بصورت عادی از منابع استفاده می نماید.

تکنولوژی WiseStream

شفافیت و وضوح تصاویر دوربین مداربسته 4K باید بگونه ای باشد که هزینه ها نیز قابل توجیه باشند. Chris Parry مدیر منطقه ای شرکت Hanwha Techwin با بیان این نکته افزود :

تصاویر چند مگاپیکسلی و HD می توانند بسرعت فضای ذخیره سازی یک NVR یا سرور را با ضبط با فریم بالا و رزولوشن اصلی پر کنند.خبر خوب این است که مهندسان طراح Hanwha Techwin با هوشمندی این مشکل را حل کرده اند و تکنولوژی بی مانند WiseStream را به بازار معرفی نموده اند.

زمانی که تکنولوژی WiseStream با فشرده سازی H.265 ترکیب شود، کارایی پهنای باند می تواند در مقایسه با کدک H.264 تا 75 درصد بهبود یابد. با این کار دوربینهای مداربسته HD سری Wisenet P 4K می توانند در کنار دوربینهای مداربسته سری Q با رزولوشن 2 و 4 مگاپیکسل بخوبی و کاملا محتاطانه از پهنای باند بخوبی استفاده کنند.

ردیابی دیجیتال صوتی

Hanwha Techwin معتقد است که در کارایی و کیفیت دوربینهای مداربسته 4K یک نمونه بشمار می آیند. بعلاوه برای بهره وری بالا در استفاده از پهنای باند و حافظه، دوربینهای مداربسته جدید سامسونگ Wisenet P می توانند از قابلیت ردیابی دیجیتالی صدا در زمانهای کاهش فعالیت دوربین استفاده کنند تا در تاریکی شب براحتی حرکت اجسام یا افراد را تشخیص دهند. همچنین دوربینهای مداربسته جدید سامسونگ قابلیتهای دیگری مثل سیستم نور IR و قابلیت تشخیص فکوس معکوس خواهند داشت تا بتوانند زمانی که دوربین مداربسته از فکوس خارج می شوند تمرکز بر روی اهداف را تصحیح کنند. ضمن اینکه قابلیتهایی مثل WDR، نمای راهرو و تصحیح تمرکز نور لنز ها نیز از دیگر قابلیتهای این سری دوربین مداربسته برای بهبود تصاویر در حالتهای مختلف خواهد بود.

3 دوربین مداربسته جدید شرکت سامسونگ در دو خانواده فرمی قرار می گیرند. اولین دوربین مداربسته معرفی شده PNO-9080R می باشد که یک دوربین مداربسته 4K از خانواده دوربینهای مداربسته بولت به حساب می آید. دوربین مداربسته بعدی PND-9080R از خانواده دوربینهای مداربسته دام (Dome)  و آخرین دوربین مداربسته هم PNV-9080R از سری دوربینهای مداربسته دام با استاندارد محافظتی مقاوم به خرابکاری است که بزودی در بازارها عرضه خواهند شد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.