دوربینهای مدار بسته سری Microdome Duo آرکانت ویژن با دو سنسور تصویربرداری

دوربینهای مدار بسته سری Microdome Duo آرکانت ویژن با دو سنسور تصویربرداری

يکشنبه 1395.11.10

شرکت سازنده دوربینهای مدار بسته آرکانت ویژن این خبر را منتشر کرد و افزود بزودی دوربینهای دار بسته کوچک MicroDome از سری دوربینهای مدار بسته دوسنسوره بزودی با نوآوریهایی جدید در زمینه طراحی بدنه وارد بازار می شوند. این شرکت از سال 2006 به تولید دوربینهای مدار بسته چند سنسوره مگاپیکسلی مشغول بوده و در این راه هم از پیشروهای صنعت CCTV بحساب می آید.

دو سنسور بکار رفته در این دوربین مدار بسته قادرند بصورت مجزا فکوس ریموت یا از راه دور داشته و بدلیل استفاده از پایه هایی با حرکت 3 بعدی (3D Gimbal) می تواند در پوشش تصویری فضای آزاد مورد استفاده قرار گیرند.

بگفته مدیر فروش منطقه ای آرکانت ویژن :

کاربران خاورمیانه و سراسر جهان می توانند از کوچکی ابعاد، امنیت سایبری ویژه، طراحی آینده نگر و قابلیتهای یکتای سری جدید دوربینهای مدار بسته MicroDome Duo بهره ببرند. دوربینهای مدار بسته میکرودام Duo باعث کاهش تعداد دوربینهای مدار بسته مورد نیاز محوطه های بزرگ با کاربردهای متنوع می شوند و می توانند تصاویر ویدئویی با کیفیتی را از دو محیط در لحظه ارائه دهند که می تواند باعث کاهش زمان و هزینه های نصب دوربینهای مدار بسته متعدد شوند.

یعنی یک دوربین مدار بسته دو سنسوره می تواند با نصب در سقف یا دیوار دو منظره متفاوت را همزمان تحت پوشش قرار دهد. محیطهایی مثل راهروها، مسیرهای عبور، ATM ها و دستگاههای POS می توانند از این قابلیت بهره مند شوند. دوربینهای مدار بسته میکرودام آرکانت ویژن با داشتن رزولوشنهای 4، 6 و 10 مگاپیکسلی از سرعت فریم بالایی برخوردارند. هر سنسور مجزا قادر است از لنزهایی با ابعاد 2.1 تا 16 میلیمتر استفاده نموده و تا جای ممکن پوشش بیشتری داشته باشند. تکنولوژی SNAPstream یا پردازش و تنظیم هوشمند نویز با کاهش مصرف پهنای باند در تمام مدلهای دوربین مدار بسته MicroDome Duo کیفیت تصاویر را حفظ می نماید.

دوربین مدار بسته MicroDome Duo

در قلب این دوربینهای مداربسته، مدار FPGA آرکانت ویژن قرار گرفته است. دوربینهای مدار بسته آرکانت ویژن در آمریکا طراحی و تولید می شوند و از معماری پردازش تصاویر موازی یا MPIPA روی FPGA پشتیبانی می نماید. این قابلیتهای ویژه بر روی دوربینهای مداربسته جدید آرکانت ویژن باعث می شود ریسک حملات سایبری هکرهای دوربین مدار بسته در روش DDoS یا روشهای مشابه رو به رشد، از بین برود.

دوربینهای مدار بسته MicroDome Duo برای کار در شرایط چالش برانگیز نوری طراحی شئه اند که از قابلیتایی مثل دو فیلتر حذف فیزیکی نور IR و WDR بر خوردارند. با قابلیتهای ترکیبی می تواند از نور قوی پشت سر، بازتاب نور از سطوح مرطوب، کف خیابانها و معابر یا تضاد نوری مه و .. جلوگیری نماید. تکنولوژی نمای کریدور یا نمایش راهرو باعث می شود دید بهتری از محیطهای عبور، راهروها و محیطهای باریک بوجود آید و بدون هدر دادن پیکسلها محیط بیشتری زیر نظر گرفته می شود.

دوربین مدار بسته MicroDome Duo

هر یک از دوربینهای مداربسته بکار رفته در MicroDome Duo قادرند بصورت مجزا با ریموت فکوس بدون صرف وقت اضافه تنظیم شوند. نصاب دوربین مدار بسته می تواند براحتی یکی از گزینه های هوشمند فکوس محدوده کم یا فکوس کامل را انتخاب کند یا خودش بصورت دستی از راه دور فکوس را تغییر دهد. این دوربینهای مدار بسته از کوچکتری سری دوربینهای مداربسته موجود در بین محصولات شرکت آرکانت ویژن بحساب می آیند که تنها ابعادی بطول 7 سانتیمتر و ارتفاعی 10 سانتی میتری دارند. وزن این دوربین مداربسته تنها 880 گرم است.

در این دوربین مداربسته از یک پورت PoE، بدنه آلمینیومی، حبابهای پلی کربنات استفاده شده است. بدنه و حباب دوربین مدار بسته دام آرکانت ویژن به استاندارد مقاومت در برابر ضربه IK-10 و مقاومت دربرابر گرد و غبار و رطوبت IP66 مجهز شده اند. ضمن اینکه این سری محصولات نظارت تصویری با پروفایل S پروتکل ONVIF هم هماهنگ شده اند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.