دوربین مدار بسته چند سنسوره پانورامیک جدید Hanwha Techwin

دوربین مدار بسته چند سنسوره پانورامیک جدید Hanwha Techwin

چهارشنبه 1395.10.22

دوربین مدار بسته چند سنسوره جدید هانوا تکوین برای مانیتورینگ و نظارت محیطهای باز طراحی شده است و می تواند تصاویر مناسبی را با دیدی 180 درجه ای به کاربران ارائه دهد. دوربین مدار بسته چند سنسوره هانوا (سامسونگ سابق) با نام PNM-9020V با چهار سنسور 2 مگاپیکسلی همراه با لنزهای 3.6 میلیمتری می تواند تصاویر ترکیبی 180 درجه و هماهنگی ارائه دهد. این شکل عملکرد با محوریت سیستم هماهنگ مرکزی می تواند به افزایش کارایی و کاهش زمان راه اندازی سنسورها کمک نماید.

ویژگیهای کلیدی دوربین مدار بسته جدید هانوها

استانداردهای IP66 و IK10 امکان استفاده از این دوربین مداربسته را در محیط آزاد و محیطهای خشن مهیا کرده و با استفاده از PTZ دیجیتال می تواند شرایط نظارتی مناسبی داشته باشد. در سری دوربینهای مدار بسته Wisenet P چهار دوربین مداربسته دیگر هم بغیر از PNM-9020V از این قابلیتها برخوردارند. قابلیتهایی مثل ردیابی خودکار دیجیتالی، WDR واقعی، تصحیح ترکیب صحنه و نور توسط سنسورها برای کسب تصویر با شرایط بهتر و ضبط صدای محیطی چند جهته می تواند به قابلیتهای بهتر نظارتی ختم شوند. برخورداری از قابلیت Masking، PoE و اسلات کارت حافظه برای ضبط در شرایط وقوع حادثه برای شبکه، می توانند گزینه های تکمیلی بحساب آیند.

دوربین مداربسته سامسونگ PNM 9020V

پلتفرم باز

تحلیلگرهای ویدئویی مثل نقشه حرارتی (Heat Map)، خطوط مجازی، کنترل ورودی/خروجی و محدوده آشکار یا پنهان امروزه بصورت ویژگیهای استانداردی در آمده اند که بر اساس توان عملیاتی چیپستهای DSP پلتفرم باز در PNM-9020V در اختیار کاربران قرار می گیرد. با استفاده از تحلیلگر ویدئویی کاربران می توانند از تجهیزات اختصاصی به بهترین شکل ممکن و پیشرفته بهره مند شوند.

تکنولوژی ویژه WiseStream

لیست قابلیتهای دوربین مدار بسته PNM-9020V با تکنولوژی WiseStream تکمیل می شود. قابلیت فشرده سازی خوبی که بصورت دینامیکی داده ها را فشرده کرده و کیفیت و نوع فشرده سازی را بر اساس حرکت در تصاویر صحنه ها تنظیم و بالانس می نماید. با استفاده از تکنولوژی فشرده سازی WiseStream که برمبنای کدک H.265 مهیا شده است، صرفه جویی و مصرف بهینه پهنای باند نسبت به کدکهای رایج H.264 بیش از 75 درصد بهبود می یابند.

دوربین مدار بسته PNM-9020V در مجموع از 7.6 مگاپیکسل رزولوشن برخوردار است. رزولوشن تصویر نهایی چهار سنسور این دوربین مدار بسته 4096*1800 پیکسل است و بر اساس کدکهای H.264 و H.265 می تواند در همه حالات با 30 فریم در ثانیه تصاویر را ضبط نماید. البته این رزولوشن فعال بوده و رزولوشن عددی کلی این دوربین مدار بسته معادل 5152*1981 پیکسل است. بگفته شرکت هانوها این دوربین مداربسته در حداقل نور 0.3 لوکس می تواند تصاویر رنگی داشته باشد. میدان دید افقی این دوربین مدار بسته 180 درجه و میدان دید عمودی آن 84 درجه است.

اسلات کارت حافظه SD/SDHC/SDXC روی دوربین مدار بسته هانوها از حداکثر 128 گیگابایت حافظه پشتیبانی می کند.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.