دوربین مداربسته چشم ماهی 12 مگاپیکسلی Hanwha

دوربین مداربسته چشم ماهی 12 مگاپیکسلی Hanwha

شنبه 1395.09.13

شرکت Hanwha Techwin آخرین دوربین مداربسته 12 مگاپیکسلی خود را با نام PNF-9010RVM از خانواده دوربینهای مداربسته چشم ماهی (Fish Eye) وارد بازار سیستمهای نظارت تصویری بین المللی کرد. این دوربین مداربسته با تکنولوژی WiseStream بعنوان دوربین مداربسته Outdoor برای استفاده در فضای آزاد طراحی شده است و به قابلیت True Day/Night مجهز می باشد.

از ویژگیهای بازر این دوربین مداربسته جدید می توان به پشتیبانی از سه کدک هوشمند H.265/H.264 و MJPEG، شمارش افراد، تحلیلگر ویدئویی مجهز به نقشه حرارتی (Heat Map) و فکوس آسان اشاره نمود.

بر روی این دوربین مداربسته از میکروفن داخلی و خط ارتباطی دوجهته ارسال و دریافت صدا در کنار اسلات کارت حافظه SD با پشتیبانی از حافظه ذخیره سازی تا 128 گیگابایت استفاده شده است.

بدلیل برخورداری از استانداردهای IK10 یا مقاومت در برابر ضربه و خرابکاری و استاندارد IP66 در کنار بهره مندی از اتصالات M12، براحتی می تواند در فضای آزاد بدور از مشکل به کار خود بپردازد.

رزولوشن حداکثری این دوربین مداربسته 12 مگاپیکسل معادل تصویری با ابعاد 4000*3000 پیکسل می باشد و می تواند تصاویری با نمای پانورامیک، Double پانورامیک و موزاییکی (4 تصویره) در اختیار کاربران قرار دهد.

ضمن اینکه وجود نرم افزار مستطح سازی تصاویر یک تکه پانورامیک بصورت داخلی در دوربین مداربسته، مشکلات عدم سازگاری با دستگاههای NVR و VMS با برندهای متنوع را کاهش می دهد.

میدان دید افقی و عمودی این دوربین مداربسته 180 درجه می باشد و تقریبا تا 15 متر فاصله را می تواند پوشش دهد. اگر چه از هیچ پروژکتور داخلی برای دید در شب بهره نمی برد اما برای بهبود تصاویر در شرایط با کنتراست بالا از قابلیتهای BLC/WDR/SSDR/SSNR بهره می برد. در کنار این قابلیتها می توان به مه زایی، تشخیص حرکت، تنظیمات Gain و تحلیلگر ویدئویی با تشخیص چندگانه هم اشاره نمود.

برای سازگاری بیشتر، دوربین مداربسته هانوها PNF-9010RV به ONVIF با پروفایلهای S و G مجهز شده است .

قطر دیسک پایه پیچ شونده دوربین مداربسته جدید سامسونگ تقریبا 15 سانتیمتر و از سطح نصب تنها 6.4 سانتیمتر بیرون زدگی خواهد داشت.

در آخر هم باید به توان الکتریکی مصرفی این دوربین مدار بسته اشاره کنیم که با مقدار 12 وات در دسته دوربینهای مداربسته میانرده قرار گرفته است.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.