جدیدترین عضو خانواده Hanwha Wisenet P : دوربین مداربسته PTZ دام 4K

جدیدترین عضو خانواده Hanwha Wisenet P : دوربین مداربسته PTZ دام 4K

چهارشنبه 1395.11.27

شرکت Hanwha Techwin در ادامه تکمیل محصولاتش در خانواده Wisenet P، به معرفی دوربین مداربسته جدیدی از مدل PTZ دام با رزولوشن 4K به نام PNP-9200RH پرداخت.

این دوربین مداربسته تحت شبکه سامسونگ/هانوها از قابلیت زوم اپتیکال تا 20X و سیستم نور IR با قابلیت تطبیق مسافت تا حداکثر 200 متر بهره می برد. سرعت چرخش افقی 360 درجه و گردش عمودی 190 درجه ای این دوربین مداربسته قابل توجه است. سرعت گردش افقی 400 درجه در ثانیه و گردش عمودی 300 درجه درثانیه با قابلیت ردیابی خودکار در این دوربین مداربسته می تواند نظارت بسیار مناسبی به همراه داشته باشد. ضمن اینکه همانطور که گفتیم سیستم نور IR این دوربین مداربسته بصورت تطبیقی با لنز اپتیکی است که می تواند همراه با زوم اپتیکال دوربین در فواصل مختلف بصورت هماهنگ عمل نماید.

دوربین مداربسته سامسونگ PNP-9200RH

استانداردهای مقاومتی IP66 و IK10 هم می تواند به کارکرد مناسب این دوربین مداربسته دام چرخشی (PTZ Dome) کمک کند. ویژگیهای دیگر این دوربین مداربسته شامل قابلیت تصویربرداری بفرم Day & Night (ICR) و WDR با توان 120dB خواهد بود.

موتور چرخشی این دوربین مداربسته PTZ به سیستمهای ضد لرزش مجهز شده تا هنگام ردیابی خودکار یا تغییر زاویه دوربین مداربسته، تصویر مناسبی ارائه شود.

در زیر تیز تبلیغاتی شرکت هانوها درباره کارکرد سیستم ردیابی خودکار را مشاهده می نمایید:

جدیدترین دوربین مداربسته Hanwha همانند باقی دوربینهای مداربسته سری Wisenet P به انتقال صوت دوجهته، ماسک فضای خصوصی، مه زدایی (Defog) و اسلات کارت حافظه با پشتیبانی حداکثر 128 گیگابایتی مجهز شده است.

قابلیتهای هوشمند تحلیلگر ویدئویی هم در کنار چیپست DSP بکار رفته در دوربین مداربسته PNP-9200RH با ترکیبی از تکنولوژی اختصاصی سامسونگ تحت عنوان WiseStream می تواند بین کیفیت تصویر و فشرده سازی تناسب خوبی برقرار نماید. بگفته هانوها/سامسونگ بهره گیری از کدک هوشمند H.265 و WiseStream می تواند نسبت به کدک H.264 تا 75 درصد فشرده سازی بالاتر داشته باشد.

نکته آخر اینکه این دوربین مداربسته می تواند با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم در ثانیه با کدک انتخابی (H.265, H.264) به ضبط تصاویر بپردازد.

مصرف انرژی در این دوربین مداربسته سامسونگ 60 وات بوده که در صورت فعال بودن سیستم حرارتی تا 90 وات افزایش می یابد.

در ادامه می توانید ویدئوی کارکرد جالب دوربین مداربسته PTZ دام Hanwha PNP-9200RH را مشاهده نمایید:

در ویدئوی بعدی هم شرکت سامسونگ سعی کرده با نمایش تصاویر دو دوربین مداربسته دام و PTZ از پلتفرم Wisenet P (PNM-9020V, PNP-9200RH) ، قابلیت بالای زوم دوربین مداربسته PTZ دام PNP-9200RH را بهتر نشان دهد :

با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری دهید!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.


کاربران سایت دوربین مداربسته
masoud8

بسیار عالی

02:39 1395.12.14

  • کابران سایت دوربین مداربسته
    در پاسخ به masoud8
    CCTVonline

    با سپاس از نظرشما

    09:57 1395.12.14