دوربین مداربسته برتر سال 2016 به انتخاب خوانندگان مجله PSI

دوربین مداربسته برتر سال 2016 به انتخاب خوانندگان مجله PSI

يکشنبه 1395.05.10

مجله امنیتی PSI در انگلیس هر ساله براساس رای کاربران در شاخه های متعددی اقدام به انتخاب و اهدای جوایز در صنعت امنیتی می نماید. در سال 2016 خوانندگان مجله PSI جایزه مقام محصول برتر سال 2016 در شاخه سیستمهای نظارت تصویری(CCTV) را به دوربین مداربسته Darkfighter PTZ شرکت Hikvision اهدا کردند...

دوربین مداربسته Darkfighter PTZ شرکت Hikvision برنده جایزه محصول برتر PSI 2016

شرکت Hikvision این جایزه را برای دوربین مداربسته Darkfighter PTZ کسب کرده است. محصولی با قابلیت تصویربرداری عالی در نور فوق العاده کم که قادر است تصاویری بسیار واضح و رنگی در شدت نور حداقلی 0.02 لوکس را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین این دوربین مداربسته قادر است در شدت نور 0.0002 لوکس نیز بدون نیاز به منبع نور مجزایی تصاویر سیاه سفید قابل قبولی ارائه دهد که باعث می شود در رقابت با رقبای خود موفق باشد.

جایزه مجله PSI

بهترین در صنعت CCTV

مجله صنعت امنیتی انگلیس با نام PSI هر ساله جایزه هایی را در بخشهای مختلف این صنعت به محصولات و عرضه کننده های برتر که از طریق رای خواننده ها انتخاب می شوند اهدا می نماید. به گفته Andy Clutton ویراستار مجله PSI، بیش از 1000 کاندید در 8 حوزه صنعت امنیتی سال 2016 در این رقابت شرکت داشتند.

مدیر بازاریابی بین المللی Hikvision، Keen Yao اعلام کرد که شرکت Hikvison از کسب این مقام بسیار خوشحال است:

ما از کسب جایزه منتخب خوانندگان مجله محبوب و محترم PSI بسیار شگفت زده شدیم. ما معتقدیم دوربین مداربسته Darkfighter PTZ عملکرد ، ویژگی ها و توانمندی های خیلی خوبی ارائه می نماید و مفتخریم که خوانندگان مجله PSI نیز با ما هم عقیده اند.

عملکرد برتر

این سری دوربین مداربسته Darkfighter که در دسته دوربینهای مداربسته PTZ قرار دارد دارای زوم اپتیکال 36X، چیپ ست CMOS با فناوری اسکن پیشرفته و رزولوشن Full HD (2MP) می باشد. این دوربین مداربسته مجهز به سیستم نور IR با برد 200 متر و تکنولوژی دید در تاریکی مطلق و ویژگی EIS(تثبیت کننده تصویر الکترونیکی)، 120dB WDR، DNR سه بعدی  و استاندارد IP66 برای کار در فضای آزاد طراحی شده است. همچنین این محصول مجهز به تکنولوژی تشخیص و ردیابی هوشمند برای بهبود کیفیت تصاویر و تسهیل کارکرد و ضبط تصاویر ویدئویی Full HD با رزولوشن 1920*1080 با نرخ 30 فریم درثانیه می باشد.

نتایج در دنیای واقعی

در northwest انگلیس این دوربین مداربسته Hikvision نتایج بسیار خوبی برای شهر Salford بهمراه داشته است. پیش از این تمام دوربینهای مداربسته ای که مورد استفاده قرار می گرفت نمی توانستند در تمام طول روز و شب تصاویر مناسبی داشته باشند و در ساعات پایانی شب تصاویر نامناسبی داشتند. اما با نصب دوربین مداربسته Darkfighter PTZ در Eccles Town Centre که کانون تحولات است، مشکل بخوبی برطرف شد.

David Lancaster معاون شهردار شهر Salford می گوید : وضوح تصاویر دوربین مداربسته جدید Darkfighter ما را شگفت زده کرد. این دوربینها شب را به روز تبدیل می کنند و تصاویر بسیار واضحی می دهند که فوق العاده کمک کننده خواهند بود.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.