دوربین مداربسته پانورامیک 12 و 20 مگاپیکسلی Omni G3

دوربین مداربسته پانورامیک 12 و 20 مگاپیکسلی Omni G3

دوشنبه 1396.01.21

آرکانت ویژن جدیدترین سری دوربین مداربسته تحت شبکه چندسنسوره خود را از سری Omni G3 وارد بازارها خواهد کرد. SurroundVideo Omni G3 اولین دوربین مداربسته چند سنسوره آرکانت ویژن است که می تواند تماما بصورت ریموت راه اندازی و کنترل شود. سری جدید Omni G3 از تمام قابلیتهای دوربینهای مداربسته قبلی آرکانت ویژن برخوردار خواهد بود. این دوربین مدار بسته 360 درجه قادر است در سه مدل مورد استفاده قرار گیرد. تصاویر بصورت 180، 270 و 360 درجه ضبط خواهند شد که در تصویر زیر قابل مشاهده اند:

دوربین مداربسته Arecont Vision Omni G3

دوربین مداربسته سری G3 با بهره گیری از 4 سنسور تصویربرداری در دو مدل 12 و 20 مگاپیکسلی ( دو نسخه که هر سنسور 3 یا 5 مگاپیکسلی هستند) می توانند بصورت سقفی، زاویه ای، دیواری، بر روی پل، دستگاههای مدیریت بحران و ... نصب شوند. این دوربین مدار بسته می تواند با بهره گیری از PoE تنها با یک کابل شبکه و بصورت ریموت در حالتهای مختلف با قابلیتهای فکوس و زوم و تغییر میدان دید از راه دور، کار کند.

دوربین مداربسته Arecont Vision Omni G3

دوربین مدار بسته Omni G3 از فیلتر حذف فیزیکی نور IR برخوردار است و در مدل 12 مگاپیکسلی قابلیت WDR تا 100dB با حداکثر رزولوشن در شرایط چالش برانگیز نوری می تواند مشکل را برطرف سازد.

دوربین مداربسته Arecont Vision Omni G3

پلتفرم انکدینگ رایج دوربین های مداربسته آرکانت ویژن H.264 بوده و با استفاده از SNAP یا پردازش و سازگاری هوشمند نویز می تواند کیفیت تصاویر و پهنای باند مصرفی دوربین مداربسته را با توجه به شرایط بتعادل برساند.

در آخر باید عنوان کرد که استانداردهای IP66 و IK10 در این سری دوربین مداربسته استفاده از آنها در فضای آزاد را ممکن می سازد.

با سی سی تی وی آنلاین همراه شوید.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.