دوربینهای مدار بسته جدید مقاوم به انفجار هایک ویژن

دوربینهای مدار بسته جدید مقاوم به انفجار هایک ویژن

شنبه 1395.11.09

سری جدید دوربینهای مدار بسته هایک ویژن با بدنه تمام فلزی از جنس فولاد مقاوم نسبت به انفجار و حرارت بزودی وارد بازار دوربین مدار بسته خواهند شد. آخرین سری محصولات Hikvision به تکنولوژی کدک هوشمند H.265+ مجهز خواهند بود. دوربینهای مدار بسته جدید برای محیطهای خطرناک تولید شدند و دارای استانداردهای ATEX و IECEx دوربینهای مدار بسته تحت شبکه هستند. این دوربینهای مدار بسته مقاوم به انفجار در سری دوربینهای مدار بسته بولت و دوربینهای مدار بسته PTZ Dome قرار خواهند گرفت.

مقاومت در برابر انفجار

شرکت هایک ویژن در راستای هدفش برای رفع نیاز کاربران اقدام به تولید محصولات نظارت تصویری جدیدی کرده است که بدنه ای از جنس فولاد 304 و 316L خواهند داشت تا با مقاومت بالایی در برابر انفجار و حوادث ترورسیتی بتواند بدون مشکلی به کار خود ادامه دهند. ضمن اینکه این سری محصولات از استاندارد IP68 - مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب – نیز بهره مند خواهند بود. برای سیستمهای نظارت تصویری که برای کار در محیطهایی با حرارت بالا و وقوع حریق انتخاب می شوند، استفاده از دوربینهای مداربسته جدید مقاوم در برابر حریق و انفجار می تواند راهکار ویدئویی ایمن و با کارایی بالا بحساب می آیند. محیطهای خطرناک شیمیایی یا محیطهایی با ریسک انفجار مثل پالایشگاهها و صنایع نفت و گاز و انبارهای استراتژیگ، محیطهای شیمیایی،سایتهای تجاری وسیع، معادن عمیق یا سکوهای دریایی و محیطهای ساحلی از مواردی هستند که بخوبی می توانند از این محصولات استفاده کنند.

تکنولوژی DarkFighter

دوربینهای مدار بسته ضد انفجار سری کار در نور فوق العاده کم، با برخورداری از تکنولوژی Hikvision DarkFighter می توانند در حداقل نور ممکن با شدت 0.005 لوکس در حالت رنگی و شدت 0.0005 لوکس در حالت سیاه سفید به ضبط تصاویر بپردازند. در نتیجه تصاویر خروجی واضح رنگی و سیاه سفید در شرایط محیطی چالش انگیر بدست می آیند. این سری دوربینهای مدار بسته هایک ویژن دارای سنسورهای تصویر برداری 2 و 4 مگاپیکسلی CMOS، رزولوشن Full HD 1080P با سرعت 60 فریم در ثانیه، سه جریان تصویر مجزا، DNR سه بعدی و WDR 120 دسی بلی می باشند.

کدک هوشمند H.265+ هایک ویژن

برای کاهش مناسب انتقال بیتهای تصویر ویدئویی برای کاهش پهنای باند و ذخیره سازی داده ها، هایک ویژن از تکنولوژی کدکهای هوشمند H.265+ در آخرین محصولات خود استفاده کرده است. کدک هوشمند H.265+ هایک ویژن، یک الگوریتم توسعه یافته هوشمند است که بر اساس کدک استاندارد H.265/HEVC(کدسازی کارآمد تصاویر ویدئویی) برای کاهش میزان Bitrate تصاویر دوربینهای مدار بسته و سیستمهای نظارت تصویری بکار گرفته می شود. این تکنولوژی کدک هوشمند از سه تکنولوژی پایه با نامهای : 1- انکدینگ پیشگویانه 2- کاهش نویز 3- کنترل Bitrate استفاده می کند.

On-noard Storage (حافظه داخلی)

دوربینهای مدار بسته ضد انفجار جدید هایک ویژن از قابلیتهایی مثل ورودی PoE، ردیابی هوشمند،ANPR (پلاک خوان خودرو) و قابلیتهای هوشمند و بهبود یافته دیگری برخوردار هستند. ضمن اینکه این دوربینهای مداربسته از حافظه داخلی SD با ظرفیت حداکثر 128 گیگابیت (16 گیگابایت) پشتیبانی می کند.

سری دوربینهای مدار بسته ضد انفجار هایک ویژن شامل گروههای زیر می شوند :

دوربینهای مدار بسته 2 مگاپیکسلی بولت مقاوم در برابر انفجار : Hikvision DS-2XE6222F-IS

دوربینهای مدار بسته 4 مگاپیکسلی بولت مقاوم در برابر انفجار : Hikvision DS-2XE6242F-IS

دوربینهای مدار بسته تحت شبکه 2 مگاپیکسلی اسپید دام مقاوم در برابر انفجار : Hikvision DS-2DF6223-CX(W)

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.