دوربینهای مداربسته جدید Dahua از نوع مینی PTZ

دوربینهای مداربسته جدید Dahua از نوع مینی PTZ

شنبه 1395.05.16

شرکت داهوا در پایان هفته میلادی گذشته دو محصول جدید به خط تولید سری Pro PTZ افزود و در بازار آمریکا روانه بازار کرد. سایز مینی در این سری محصولات تاثیر بدی بر روی کارکردشان نداشته و می تواند مورد استقبال قرار گیرد. 

واحد منطقه ای شرکت Dahua در ایالات متحده آمریکا از مهمانان جدید سری دوربینهای مداربسته PTZ خبر داد که اگر چه سایز کوچکی دارند اما جزء سری محصولات PRO این شرکت به حساب می آیند.

دوربینهای مداربسته سری جدید PTZ با زوم اپتیکال 12X، اندازه ای جمع و جور با رزولوشن 2 مگاپیکسل قادرند در رزولوشن 1080P با 30 فریم درثانیه و در رزولوشن 720P با 60 فریم در ثانیه به ضبط تصاویر بپردازد. این مشخصات به کاربر امکان می دهد تا صحنه ای عریض را با نرخ فریم بالا بدون از دست دادن کوچکترین جزئیاتی زیر نظر داشته باشد. فیلتر حذف IR داخلی در این دوربین مداربسته می تواند در شرایط نوری متغیر مفید واقع شده و تکنولوژی پیشرفته صنعتی WDR با قدرت 120dB نیز می تواند جزئیات مهم صحنه را در محیطهای روشن وتاریک بخوبی ضبط نماید. درواقع این سری دوربین مداربسته PTZ جدید شرکت داهوا قادر است در تمام شبانه روز تصاویر خوبی ارائه دهد.

این سری محصولات شرکت Dahua می تواند به عنوان انتخابی ایده آل چه برای نصب در محیط داخلی و چه در فضای آزاد مورد استفاده قرار گیرد. مدلهای قابل نصب در سقف یعنی DH-SD42AC212TN-HN(I) برای نصب جمع و جور و زیبا در فضای سقف بگونه ای طراحی شده اند که علاوه بر حفظ زیبایی، براحتی نیز در سقفهایی با جنس سخت نصب خواهند شد. همچنین مدلهای آویزی یعنی DH-SD42A212TN-HN-(I) براحتی می توانند بر روی دیوار یا لوله ها و اتصالات ساختمانی نصب شوند. هر دو مدل را می توانید با قابلیت پیشنهادی ivs که امکان تشخیص و تحلیل اشیاء متحرک را می دهد خریداری نمایید.

مدلهای قابل نصب بر روی سطوح از خانواده PTZ ها از استاندارد ضد تخریب IK10 برخوردارند که بیشترین حد محافظت در برابر خرابکاری، آسیب و سارقین خواهد بود. مدلهای یاد شده دارای استاندارد IP66 می باشد و قابهای واترپروف آنها را برای کار در محیطهای کوچک تا میان رده تجاری در فضای داخلی یا فضای خارجی تبدیل به انتخابی ایده آل کرده است. طراحی شکیل و امکان نصب به شکلهای مختلف نصب جمع و جور تر سیستمهای نظارت تصویری در محیطهای بزرگ را ممکن می سازد.

تحلیلگر هوشمند داخلی انتخابی در این دوربینها قابلیت تشخیص و تحلیل اجسام متحرک را برای بهبود نظارت در اختیار کاربر خواهند گذاشت. درواقع این سری استانداردهای هوشمند پیشرفته ای دارند که امکان تشخیص و شناسایی حرکات مختلف اجسام را میسر می نماید

تمام این مدلها دارای استاندارد تامین انرژی از طریق سویچهای IEEE 802.3at PoE+  یا آداپتور VAC 24 ولتی هستند. در مشخصات این دوربینها قابلیت همخوانی ONVIF و PSIA(قابلیت همکاری متحد امنیت فیزیکی) دیده می شود. این قابلیتها نشان از توانایی پشتیبانی و همکاری موثر این دوربینها با دیگر تجهیزات تصویری مداربسته بدون توجه به برند تولیدی خواهد داشت.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.