گزارشهای اخیر IHS : رشد بازار تجهیزات کنترل دسترسی تا سال 2022

گزارشهای اخیر IHS : رشد بازار تجهیزات کنترل دسترسی تا سال 2022

يکشنبه 1395.08.02

بر اساس گزارشهای آماری موسسه ResearchandMarkets بازار بین المللی بزودی رشدی تقریبا دوبرابری را در صنعت تجهیزات کنترل دسترسی تجربه خواهد کرد.

انتظار می رود بازار 5.92 میلیارد دلاری تجهیزات کنترل دسترسی در سال 2015 تا سال 2022 به بازاری با ارزش 9.8 میلیارد دلار دست یابد. این میزان برابر با رشد سالانه ای بالغ بر 7.49% در سالهای 2016 تا 2022 خواهد بود.

بازار جهانی این محصولات شامل تجهیزات متنوعی از قبیل نوارهای مغناطیسی(Magnetic Strip) و کارتهای هوشمند، بایومتریکها، قفلهای الکترونیکی، کنترلها و سرورها خواهد بود. در سطح جهانی اهمیت امنیت و حفاظت کنترل دسترسی به شکل چشم گیری رو به افزایش است و این افزایش بخشی بدلیل افزایش تهدیدات بین المللی، رشد شهرنشینی و تحولات تکنولوژیکی در بازار خواهد بود.

بر اساس آمار موسسه IHS، رشد سیستمهای کنترل دسترسی در ابتدا با جایگزینی قفلهای الکترونیکی بجای دربهای آهنی بعنوان تجهیزات الکترونیکی کنترل دربها آغاز شد. کمی پس از رشد ابتدایی بازار و رسیدن به بلوغ، موسسه IHS شروع به زیر نظر گرفتن تکنسینهای نصب و راه اندازی تجهیزات کنترل دسترسی نمود.

هر روز بازار قفلهای الکترونیکی با رشد و سرعتی بیشتر شروع به فتح بازار کنترل دسترسی نمود. هدف اصلی این بازار کاهش قیمتها، سهولت و عدم نیاز به تجهیزات دیگری مثل کارتها و کلیدهای هوشمند بود. قفلهای الکترونیکی به کاربران امکان می بخشد با نظارت و کنترل ریموت و انتقال اطلاعات کاربری بر روی تلفنهای هوشمند به شیوه ای ساده تر امنیت را احساس کنند. این قابلیتهای افزوده می تواند بازار قفلهای الکترونیکی را در دست سیستمهای کنترل دسترسی قرار دهد. قفلهای الکترونیکی به میزان زیادی با کاربردهای تجاری، خدماتی و ساختمانی سازگار شده است و مورد استفاده قرار گرفته اند.

بدلیل شکلگیری بازاری پایدار و همزمان رشد و توسعه تکنولوژی در آمریکای شمالی، مهمترین بازار در منطقه قاره آمریکا در این بخش فعال است. بعلاوه بازار تجهیزات کنترل دسترسی در آمریکای شمالی با تغییر ویکرد مشتریان به فضای دیجیتال به بازاری منسجم و یکپارچه برای تمام تجهیزات الکترونیکی و مرتبط با قفلهای الکترونیکی شده است.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.