فروش محصولات جدید شرکت داهوا در سه ماهه سوم 2016

فروش محصولات جدید شرکت داهوا در سه ماهه سوم 2016

دوشنبه 1395.08.10

در هفته جاری شرکت داهوا در تیزری تبلیغاتی به معرفی تمامی محصولاتی که برای فروش در سه ماهه سوم سال 2016 عرضه شده اند پرداخت.

جدیدترین دوربینهای مداربسته و محصولات وابسته به دوربینهای مداربسته داهوا در این تیزر تبلیغاتی نشان داده شده اند. سری محصولات پلتفرم HDCVI 3.0 از خانواده HCVR 7000-4M که در مقاله دیگری با نام محصولات HDCVI با رزولوشن 4 مگاپیکسل به معرفی آنها پرداختیم. این سری محصولات قادرند با 4 مگاپیکسل رزولوشن در طول کابل کواکسیال تا 700 متر تصاویر ویدئویی را ارسال یا دریافت نمایند. محصولات جدید شرکت داهوا در این دسته از کدک H.264+ استفاده می کنند و قادرند تا 70 درصد به صرفه جویی در مصرف حافظه و پهنای باند کمک نمایند.

در طیف محصولات این دسته می توان به دوربینهای مداربسته سری HAC 2401 اشاره نمود که با رزولوشن 4 مگاپیکسل و WDR واقعی 120 دسی بلی و 3DNR قادرند دو خروجی CVBS و HDCVI را پشتیبانی نمایند. لنز این دوربینهای مداربسته موتورایز بوده و بدلیل برخورداری از اپرتور F1.3 از کارایی بسیار خوب در نور کم بهره می برند. ضمن اینکه این سری دوربینهای مداربسته در دو مدل قادرند از آداپتورهای 12V DC و 24V AC استفاده کنند.

در دوربین مداربسته HAC-HFW2401E از گشودگی روزنه لنز با ابعاد F1.5 استفاده شده است تا کارایی در نور کم را بهبود ببخشد. ضمن اینکه خروجی تصویر دوگانه CVBS و HDCVI همزمان قابل استفاده هستند.

در مدلهای بعدی هم که در فرم دوربین مداربسته بولت طراحی شده اند با نامهای HAC-HDW2401EM و HAC-HDW2401M قابلیتهای مشابه با همین مشخصات وجود خواهد داشت.

همانطور که در مقاله ای به معرفی رکوردرهای سری HCVR7000 پرداختیم این محصول نیز بعنوان گزینه ای استراتژیک با پشتیبانی 5 مگاپیکسل در هر کانال و خروجی HDMI با رزولوشن 4K در صدر تبلیغات شرکت داهوا قرار گرفته است.

سری محصولات DVR در سری Pro با پیشوند XVR7000 نیز دیگر محصول استراتژیک بحساب می آیند که از 5 تکنولوژی HDCVI، AHD، TVI،CVBS  و IP بطور همزمان پشتیبانی می نمایند(Penta-bird). از قابلیتهای XVR های داهوا می توان به جستجوی هوشمند و سریع ویدئویی اشاره کرد که از تکنولوژیهای معروف آینده در صنعت سیستمهای نظارت تصویری خواهد بود. سری رکوردرهای XVR5000 نیز در ادامه این سری برای استفاده های نیمه حرفه ای در نظر گرفته شده است. برای استفاده های عمومی، رایج و جمع و جور هم سری XVR4000 از طرف شرکت داهوا پیشنهاد شده است که می تواند رزولوشنی برابر با 720P در هر کانال را پشتیبانی نماید.

پیشوند نام محصول IPC که برای دوربینهای مداربسته تحت شبکه در برند داهوا اختصاص یافته است در چندین دسته و گروه محصول متنوع با نامهای Eco-savvy 3.0، Eco-savvy 4K و سری دوربینهای مداربسته 8 مگاپیکسلی، دوربینهای مداربسته Ultra-Smart و... دسته بندی می شوند.

تقریبا تمام سری محصولات جدید IPC داهوا از سازگاری H.265 (بیشتر از محصولات گذشته) و H.264 برخوردارند.

در دسته محصولات NVR شرکت Dahua می توان به سری NVR4000-4KS2 اشاره نمود که علاوه بر برخورداری از H.265 می تواند در هر کانال بطور زنده به ضبط یا پخش تصاویر با رزولوشن حداکثر 8 مگاپیکسل(4K) بپردازد.

نسل دوم NVR های داهوا با راهکار انتقال تصاویر توسط WiFi ، از رزولوشن ورودی و نمایش حداکثر 6 مگاپیکسل پشتیبانی می کنند و با استفاده از سه آنتن در طراحی این NVR ها، انتقال در مسافتی طولانیتر و با پوششی بهتر میسر شده است. ضمن اینکه این محصول بدون تنظیمات دست و پاگیر بسرعت می تواند با دوربینهای IPC در محدوده اش ارتباط برقرار نماید.

همچنین در سری 24PoE NVR نیز از رزولوشنی تا 12 مگاپیکسل برای پخش یا ضبط تصاویر بر روی یک کانال بصورت زنده پشتیبانی خواهد شد. ضمن اینکه استفاده از قابلیتهای مثل Dewarp/ ANPR/ POS و .. نیز در صورت نیاز، بصورت جداگانه قابل تهیه و ممکن خواهد بود.

در بین دیکدرها، سری 4K معرفی شده اند که قادرند فرمتهایی مثل SVAC، MPEG4، MPEG2 ، H.264 و H.265 را بصورت استاندارد رمزگشایی نمایند. قابلیت سازگاری این محصول با محصولات Hikvision، سازگار با استاندارد ONVIF و دیگر شرکتهای رایج نیز از دیگر مزیتهای این سری محصولات Dahua بحساب می آید.

سویچهای PoE داهوا با پیشوند PFS نیز با برخورداری از سازگاری Hi-PoE/PoE+/PoE  بر روی کابلهای 10/100/1000 Base-T وپشتیبانی از SFP سری بعدی محصولات معرفی شده در این ویدئو هستند.

Alarm Kit یا سری تجهیزات جدید شرکت داهوا برای حفاظت از محیطهای خانگی یا کاری کوچک نیز آخرین محصولاتی هستند که در این ویدئو به معرفی آنها پرداخته شده است. همان محصولاتی که در گزارش تصویری CCTVONLINE.IR از غرفه شرکت داهوا در نمایشگاه CPSE 2016 چین تقدیم شما گردید.

در انتها نیز می توانید ویدئوی شرکت داهوا را مشاهده نمایید:

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.