سری جدید دوربینهای مداربسته حرارتی شرکت Dahua از پشتیبانی نرم افزار مدیریت ویدئویی Mileston بهره مند می شود

سری جدید دوربینهای مداربسته حرارتی شرکت Dahua از پشتیبانی نرم افزار مدیریت ویدئویی Mileston بهره مند می شود

دوشنبه 1395.04.21

شرکت Dahua از همکاری با شرکت Minestone خبر داد. در این خبر آمده است که سری جدید دوربینهای مداربسته حرارتی این شرکت از نرم افزار مدیریت ویدئویی Minestone XProtect بهره مند خواهند شد.

شرکت Dahua بعنوان یک تولیدکننده و ارائه دهنده راهکار در صنعت سیستم نظارت تصویری ، اعلام کرد ازین پس به همکاری با شرکت Milestone خواهد پرداخت. شرکت Mileston به ارائه راهکارهای امنیتی و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری VMS در جهان مشهور است. شرکت Dahua اعلام کرده است که سری جدید دوربین مداربسته های حرارتی این شرکت به نرم افزار مدیریت تصویری Mileston XProtect مجهز خواهند شد.

سیستم مدیریت تصویری Milestone

تمامی سری محصولات دوربین مداربسته حرارتی Dahua به سنسور پیشرفته ای مجهز شده اند که می تواند تفاوت دمای ناچیز را نیز تشخیص دهند. این سری محصولات شرکت Dahua با دقت بیشتر و کارایی مناسب در تاریکی مطلق یا شرایط آب و هوایی نا مساعد براحتی تصویربرداری می کنند. بعلاوه دوربین ها با مجهز شدن به هوش بالاتر، کارایی بیشتر و بهتری را خواهند داشت. از جمله این قابلیت ها می توان به تحلیلگر هوشمند، ادراک تصویری هوشمند، ردیاب و کنترلر هوشمند تر اشاره نمود. دوربین های مداربسته تحت شبکه حرارتی که به نرم افزار مدیریت ویدئویی Mileston XProtect مجهز شده اند در این طیف دوربین ها دسته بندی شده اند :

دوربین مداربسته حرارتی هیبرید PTZ، دوربین مداربسته هیبرید Dome، دوربین مداربسته بولت حرارتی و دوربین مداربسته Dome حرارتی

از این پس شرکت Milestone با تمام رده محصولات شرکت Dahua شامل دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین مداربسته PTZ و HCVR نیز بخوبی تجهیزات تحت شبکه قبلی همخوانی خواهد داشت. شرکت Dahua نیز برنامه ریزی کرده است تا محصولاتش را با نرم افزار مدیریت ویدئویی Milestone XProtect بیشتر هماهنگ سازد تا در آینده بتواند محصولات بیشتر با قابلیت متنوع تر به بازار ارائه دهد.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.