کوچکترین سری دوربین مداربسته بولت آرکانت ویژن معرفی شد

کوچکترین سری دوربین مداربسته بولت آرکانت ویژن معرفی شد

سه شنبه 1396.01.15

سری جدید دوربین های مدار بسته چند مگاپیکسلی MicroBullet شرکت آرکانت ویژن با رزولوشنهای 1080P و 3 مگاپیکسلی در ابعادی بسیار کوچک و جمع و جور به بازار عرضه خواهند شد. این دوربین های مداربسته از قابلیت True day/Night برخوردارند و از لنزهای موتورایز 2.8 میلی متر تا 8 میلی متری استفاده می کنند. فیلتر حذف مکانیکی نور دید در شب IR و برخورداری از ال ای دی های IR قابلیتهای بارز این سری دوربین مدار بسته محسوب می شوند.

دوربین های مداربسته میکرو بولت با طراحی کامپکت، مناسب محیطهایی با شرایط نوری متغیر در شبانه روز، می تواند از پس کار در محیطهای کوچک و کسب و کارهای متوسط برآید.

صرفه جویی در وقت و هزینه با سیستم نظارت تصویری حرفه ای

دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP) MicroBullet از سیستم توانمندی برخوردار است که نصب و راه اندازی خواهد داشت. قابلیت فکوس ریموت و زوم لنزهای موتورایز با کلیک ساده روی قابلیت "فکوس محدوده نزدیک" یا "فکوس کلی" ممکن خواهد بود و زمان و هزینه نصاب و کاربران را بخوبی بهینه می کند. در بسیاری کاربردها که با نور شدید پشت زمینه روبرو هستید، قابلیت WDR در مدلهای 1080P و 3MP در دسترس خواهد بود تا مشکل را رفع نماید. نورهای پس زمینه می تواند بدلیل وجود سطوح مرطوب یا کفپوشهای براق، مه و بخار ایجاد شده باشند که قابلیت WDR می تواند آنرا مرتفع نماید.

نمایش CoridorView یا نمای راهرو بخوبی راهرو ها و محلهای عبور با عمق میدان وسیع و FOV باریک را پوشش می دهد. ضمن اینکه پردازش اختصاصی هوشمند نویز آرکانت ویژن (SNAPstream) پهنای باند دوربین های مدار بسته را بدون تاثیری روی کیفیت تصاویر، کاهش خواهد داد.

دوربین مداربسته میکرو بولت آرکانت ویژن

قابلیتهای دیگر MicroBullet آرکانت ویژن

برای اینکه بتوان از این دوربین های مدار بسته بسیار کوچک در فضای آزاد استفاده نمود، آرکانت ویژن استاندارد IP66 را در این محصولات رعایت کرده است. تمام مدلها از بدنه ای آلمینیومی و مقاوم در برابر ضربه برخوردارند که می تواند فشاری معادل 55Kg را تحمل نمایند.

ضمن اینکه برخورداری از پروفایل ONVIF S و سازگاری PSIA باعث شده این دوربینهای مداربسته با دیگر تجهیزات نظارت تصویری از برندهای دیگر بخوبی کار کنند.

ویژگیهای برجسته دوربین مدار بسته MicroBullet

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.