گزارش موسسه تحقیقاتی IHS : شرکت Hikvision مقام نخست تولید و فروش سیستم نظارت تصویری درسال 2015

گزارش موسسه تحقیقاتی IHS : شرکت Hikvision مقام نخست تولید و فروش سیستم نظارت تصویری درسال 2015

شنبه 1395.04.19

براساس آخرین گزارش شرکت تحقیقاتی ارائه دهنده اطلاعات کسب کار IHS، شرکت Hikvision مقام نخست جهان در تولید و عرضه تجهیزات سیستم نظارت تصویری و حفاظت ویدئویی را برای پنجمین سال متوالی از آن خود کرده است. 

بازار سیستم نظارت تصویری و دوربین مداربسته 

براساس اطلاعات موجود در این گزارش شرکت Hikvision با سهم 19.5 درصدی از بازار جهانی تجهیزات سیستم نظارت تصویری سال 2015 را پشت سرگذاشته است. این در حالی است که در سال 2014 این شرکت سهم بازاری 16.3 درصدی را بدست آورده بود. با رشد جایگاه سهم بازار، می شود فهمید که این شرکت برای حفظ مقام خود نسبت به گذشته نیاز به صرف انرژی بیشتری خواهد داشت. بعلاوه شرکت Hikvision مدعی داشتن مقام اول در تامین قطعات اختصاصی در هر گروه از محصولات در این صنعت از جمله دوربین مداربسته ، دوربین مداربسته آنالوگ و سیستم نظارت تصویری HD، دستگاه های DVR/NVR و انکدرهای تصویری می باشد. جالب اینجاست که هنوز این شرکت بطور رسمی به بحث دوربین مداربسته تحت شبکه اشاره ای نکرده است.

با توجه به سهم 8 درصدی این شرکت سه سال قبلتر، این جایگاه امروزی نشان از رشد سریع شرکتی دارد که تبدیل به یک پیشرو در صنعت سیستم نظارت تصویری شده است. به پشتوانه سرمایه گذاری های مداوم در بحث تحقیق و توسعه در محصولات جدید و ابداع تکنولوژی های جدید شرکت Hikvision توانسته به این دست آورد ارزنده برسد.

نوآوری مستمر

براساس گفته های Cynthia Ho مقام ارشد شرکت Hikvision، در روزهای برگزاری نمایشگاه IFSEC2016 در لندن :

خوشحالیم که مجددا جایگاه شرکت Hikvision در صنعت سیستم نظارت تصویری و تجهیزات نظارت ویدئویی نسبت به سال گذشته بالارفته است. این موفقیت را به پاس تلاشها و فعالیتهای تیم سخت کوش و نوآوری های مستمر تحقیق و توسعه شرکت بدست آورده ایم.

شرکت Hikvision اختصاصا با تبدیل تکنولوژی ها و توسعه راهکارهای امنیتی جامع، در نمایشگاه IFSEC 2016 به تشریح طیف وسیعی از محصولات جدید و تکنولوژی های وابسته پرداخت. بعضی از راهکارهای ما عبارتند از : سری دوربین مداربسته PanVu، تکنولوژی Turbo HD 3.0 و آخرین دوربین مداربسته های حرارتی پیشرفته، محصولات با قابلیت تحلیلگر هوشمند مورد استفاده در فروشگاه های زنجیره ای، پایانه های حمل و نقل و ترانزیت وکاربردهای مدیریت ساختمان ها و ... .

شراکت و همکاری های بلند مدت تکنیکی با شرکتهای پیشرو در تکنولوژی و بهره مندی از اطلاعات در توسعه پیوسته از طریق نظرات مشتریان باعث می شود Hikvision بتواند نیازهای کاربران حرفه ای خود را برآورده نماید.

باید ببینیم شرکتهای رقیب در دور رقابت با شرکت Hikvision چه نوآوری ها و محصولاتی را ارائه خواهند کرد. جذابیت این رقابتها بسیار بیشتر از اعداد و ارقام خواهد بود.

اولین نفری باشید که به این مقاله نظر می دهد!

نام و ایمیل اختیاری است در صورتی که ایمیل را پرکنید ، در سایت عضو شده و میتوانید با نام کاربری (ایمیل) و کلمه عبوری که برایتان ارسال خواهد شد وارد سایت شده و نظرات را با نام خود ثبت کنید و به بقیه نظرات امتیاز دهید.