ت

نوعی تبلیغات در حوزه تجارت الکترونیک و خریدهای آنلاین برای جذب مشتری می باشد که در واقع همان Advertorial است که تبلیغات را به صورت مقاله ای جذاب و روان به خواننده ارائه می کند .

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین و جدیدترین روش های تبلیغاتی در فضای اینترنتی محسوب می شود که کمک شایانی به افزایش میزان مشتریان شما می کند.

در این نوع آگهی نه تنها می توان خدمات ارائه شده از سوی یک برند و یا شرکت را بیان کرد بلکه می توان از آن برای معرفی یک محصول جدید و خاص نیز استفاده کرد.

از دیگر فواید رپورتاژ آگهی افزایش ترافیک سایت است که منجر به بالا رفتن رنکینگ و رتبه سایت شما نیز می شود. در ضمن این آگهی هیچگاه از وب سایت حذف نخواهد شد و در نتیجه هر بار که مشتریان در موتورهای جستجوگر دنبال کالا و خدمات مربوط به شما باشند به راحتی می توانند شما را پیدا کنند.

با شناختی که ما از سلیقه کاربران داریم می توانیم در نوشتن یک رپورتاژدرست شما را راهنمایی کنیم؛ کافی است شما اطلاعات و عکس‌های لازم را برای ما بفرستید، ما متن آگهی را ویرایش و نسخه ای از آنرا برای شما ارسال می کنیم و بعد از تأیید شما، مطلب را انتشار می دهیم.

رپورتاژ آگهی ها به دو صورت در سایت نمایش داده می شود:

·         ۲۴ ساعت بعد از انتشار به صورت خبر اول در سایت نمایش داده شود که در این صورت بیشتر دیده می شود.

·         فقط تا زمان انتشار مطلب بعدی سایت، خبر اول بماند. مسلما تعرفه تبلیغات نوع اول، بیشتر از دومی است.

رپورتاژ- آگهیشما می توانید برای رپورتاژ آگهی ها به صورت مشروح در مورد خدمات و محصولات خود توضیحات ویژه ای ارائه کنید تا وقتی که رپورتاژ-آگهی‌ها در سایت به صورت یک پست معمول منتشر می‌شوند توسط بازدید کنندگان خوانده شوند.

 

بررسی محصول: در این بخش می توان یک محصول خاص و ویژگی های منحصر بفرد آن را معرفی و به چگونگی کارکرد و  نحوه استفاده درست آن اشاره کرد. تا با بررسی و تجزیه و تحلیل هرچه بهتر محصول، انتخاب و خرید آنلاین برای مشتریان آسانتر گردد.

برای این منظور بهتر است ابتدا به برند محصول و سپس به نوع و مدل، ویژگی ها، مزایای کاربردی آن و مقایسه با مدلهای دیگر اشاره کرد.

در توضیحات این بخش می توانید عکس کالای مورد نظر خود را نیز قرار دهید تا به سایت خودتان نیز لینک شود.

تبلیغات به صورت رپورتاژ آگهی ها و بررسی محصول

تبلیغات متنی  و متنی ویژه

آگهی‌های متنی در قسمت کناری سایت درج می‌شوند. از آنجایی که قسمت راست سایت (Side bar) بیشتر به آگهی ها اختصاص داده شده ، مخاطبان بیشتری را در بر میگیرد و کلیک خور بالایی دارد. این بخش در تمامی صفحات سایت نیز به نمایش در می آید. در این نوع از تبلیغ می توانید توضیح کوتاهی در حد دو خط و آدرس وب سایت خود را به نمایش بگذارید.

که به دوصورت ذیل میباشد.

تبلیغات متنی  و متنی ویژه

بنر تبلیغاتی

تبلیغات بنری از اولین و پرکاربردترین تبلیغات در عرصه تبلیغات اینترنتی بوده که به لحاظ فرم بصری و جذابیت آن بیشتر مورد توجه قرار میگیرد.این نوع تبلیغات ، علاوه بر تبلیغ و معرفی یک برند و یا محصول خاص ،شامل لینک به وب سایت شرکت آگهی دهنده نیز می شود که خود باعث بالا رفتن رنکینگ سایت می گردد.

بنر ها به 3 صورت در سایت پذیرفته می شود

بنر های ثابت : که به صورت تصویر و متن می باشد که در فرمتgif  یا jpg   و در اندازه مشخص در وب سایت پذیرفته می شود.

بنر های انیمیشن:که به صورت متحرک و چند مدل تصویر و لوگوی شرکت و متن می باشد که با فرمت فلش طراحی می شود که معمولا دارای طراحی گرافیکی خاص و زیبا است تاثیر بسزایی در جلب توجه مخاطب دارد.

 بنر های چند رسانه ای: فرم کامل تر بنرهای متحرک انیمیشن است که با نرم افزارهای جدیدتری طراحی می شود و جذاب تر از سایر بنرهاست.

 

 

 جایگاه بنرها در سایت به صورت ذیل می باشد

 

 

2.      بنرهای (B) کنار اسلاید شو در ابعاد:    123×99 پیکسل

 123×99 پیکسل

 

3.      بنر  (C)کناری وب سایت در ابعاد:        181×328 پیکسل و 276×328 پیکسل

181×328 پیکسل و 276×328 پیکسل

 

4.     بنر (D)  وب سایت در ابعاد:        92×702 پیکسل

92×702 پیکسل